Bruger i stadig..-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

SussieThyssen

Bella89 skriver:

Hej piger

Bruger i stadig klapvogn til jeres små?

hvis ja, hvornår og hvilken klapvogn?

hvis nej, hvornår stoppet i med og bruge den?

jeg vil høre da jeg har besluttede ikke og bruge barnevogn mere da jeg syntes den er så stor og have med på små ture.

men da jeg er i tvilv om en klapvogn er fin eller om det er for sent og bruge sådan en.. er det dejligt og høre hvad andre mener

mange tak for hjælpen

ps. min datter fylder først 3 til januar men tænkte hun passet ind her

Jeg brugte da klapvogn til mine lige til de var omkring 4-6 år..det var rigtigt dejligt, når vi var afsted på tur og de blev trætte, så kunne de snuppe sig en god skraber i den, eller hvile fusserne

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

trunte89

Bella89 skriver:

Så man vil mene der stadig er brug for sådan en.

Jeg syntes selv der er brug for den men tænker også er hun ikke ved og være for stor til klapvogn? men hun elsker og side i sådan en hvis vi skal gå langt fx. ud og købe ind ( da vi ikke har bil )

jeg tænkte selv og købe sådan en Emmaljunga klapvogn sådan en fin model med noget fint lyserødt og brunt på den. dog bare brugt.

jeg vil garne gave sådan en der er mindre da vi skal have den i en kælder og barnevognen er så tung og køre op af en træppe gang.

og jeg er ikke særlig stor selv :!

Vi kunne hvertfald ikke undvære den.
Bruger den ofte, og så nyder jeg at kunne smide varene i når vi er ude og handle i stedet for at gå og slæbe på dem.

Anmeld

11. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Bella89 skriver:

Hej piger

Bruger i stadig klapvogn til jeres små?

hvis ja, hvornår og hvilken klapvogn?

hvis nej, hvornår stoppet i med og bruge den?

jeg vil høre da jeg har besluttede ikke og bruge barnevogn mere da jeg syntes den er så stor og have med på små ture.

men da jeg er i tvilv om en klapvogn er fin eller om det er for sent og bruge sådan en.. er det dejligt og høre hvad andre mener

mange tak for hjælpen

ps. min datter fylder først 3 til januar men tænkte hun passet ind her

Vi har og bruger stadig både løbevogn og klapvogn til Frederic.

Løbevogn er den klassiske med 3 hjul

Klapvognen købte vi i aug 08 og den er ikke til at se den er brugt, på trods af at vi de første 2 år faktisk brugte den som barnevogn til ham. Det er en emmaljunga cerox 360' 

Han er 3,3 år... Vi har bla klapvogn med i legoland, hvor han sover til middag i den og så hans voksi sovepose.

Anmeld

11. december 2011

TaAsJu

Vi brugte den til Tammie var 4 ca, når vi handlede eller var på hel dags ture. Vi endte faktisk med og købe en paraplyklapvogn til hende da hun var 5 og vi var på ferie hjemme i DK. Vi havde lovet hende vi skulle i Tivoli i KBH også fik tøsen skoldkobberb3 dage inden.. Men afsted ville hun.. Så vi købte sådan en for energien vare der ikke meget af. Anna-Sophie bruger ikke sin barnevogn mere, der har hun hendes klapvogn når vi er på tur eller handler.. Men hun elsker og gå og for lov til det...

Anmeld

11. december 2011

felicity

min datter blir 4 til feb.. vi har haft klapvogn men har os solgt den igen, gjorde jeg i foråret 2011... synes bare den var alt for stor og klodset at rende rund med,,, når man så os lige sætter en tøs på 20 kg oveni den os... synes det ser skrækkeligt ud, og for det andet så synes jeg sagtens at et barn på 3 og 4 år kan gå selv, de skal jo lære det, i bh går de jo os ture osv!!

når vi skal langt så har vi en meget enkel parably klapvogn så vi lige kan folde ud og have med hvis vi skulle få brug for den! og den fylder ingenting og vejer ingenting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.