Bruger i stadig..-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.633 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Bella89

Hej piger

Bruger i stadig klapvogn til jeres små?

hvis ja, hvornår og hvilken klapvogn?

hvis nej, hvornår stoppet i med og bruge den?

jeg vil høre da jeg har besluttede ikke og bruge barnevogn mere da jeg syntes den er så stor og have med på små ture.

men da jeg er i tvilv om en klapvogn er fin eller om det er for sent og bruge sådan en.. er det dejligt og høre hvad andre mener

mange tak for hjælpen

ps. min datter fylder først 3 til januar men tænkte hun passet ind her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

trunte89

Vi bruger den stadig en del. Hun bliver 4 til januar, hun sidder dog lidt krøllet sammen, men vi kan ikke undvære den endnu.
Har en emmaljunga med små hjul foran.

Anmeld

11. december 2011

M&M's Mor

Vi har en tvillingevogn som vi bruger hvis vi skal på en længere gårtur eller skal på en heldagstur...vores piger er 2½ år og 4 år (om 3 uger) og den store synes det er dejligt hun kan komme op og sidde lidt hvis benene bliver trætte når vi er afsted...men i det daglige bruger vi den alm klapvogn eller barnevogn (basson) til hende på 2½ alt efter vind og vejr...

Anmeld

11. december 2011

Bella89

trunte89 skriver:

Vi bruger den stadig en del. Hun bliver 4 til januar, hun sidder dog lidt krøllet sammen, men vi kan ikke undvære den endnu.
Har en emmaljunga med små hjul foran.

Så man vil mene der stadig er brug for sådan en.

Jeg syntes selv der er brug for den men tænker også er hun ikke ved og være for stor til klapvogn? men hun elsker og side i sådan en hvis vi skal gå langt fx. ud og købe ind ( da vi ikke har bil )

jeg tænkte selv og købe sådan en Emmaljunga klapvogn sådan en fin model med noget fint lyserødt og brunt på den. dog bare brugt.

jeg vil garne gave sådan en der er mindre da vi skal have den i en kælder og barnevognen er så tung og køre op af en træppe gang.

og jeg er ikke særlig stor selv :!

Anmeld

11. december 2011

Bella89

M&M's Mor skriver:

Vi har en tvillingevogn som vi bruger hvis vi skal på en længere gårtur eller skal på en heldagstur...vores piger er 2½ år og 4 år (om 3 uger) og den store synes det er dejligt hun kan komme op og sidde lidt hvis benene bliver trætte når vi er afsted...men i det daglige bruger vi den alm klapvogn eller barnevogn (basson) til hende på 2½ alt efter vind og vejr...

Måske jeg så skulle købe mig sådan en klapvogn når den barnevogn skal væk.

som i det andet indlæg er en nemlig for tung og køre op for mig.

men kan jo høre på det hele at hun kan bruge den længe endnu

Anmeld

11. december 2011

9510

Vi bruger ikke klapvognen mere til min knægt der er lidt over 2 år, han gider ikke sidde i den, og han har ingen problemer med at gå. 

Så gider ikke slæbe den rundt

Anmeld

11. december 2011

Bella89

9510 skriver:

Vi bruger ikke klapvognen mere til min knægt der er lidt over 2 år, han gider ikke sidde i den, og han har ingen problemer med at gå. 

Så gider ikke slæbe den rundt

hold da op en stor dreng  kan da godt forstå du ikke gider det  griner.

min datter elsker og side i barnevogen, hvis hun kunne komme til det skulle hun også når vi går til dagplejen. men der går vi altså

den bliver bruge hvis vi skal købe ind og gå langt.

Anmeld

11. december 2011

9510

Bella89 skriver:

hold da op en stor dreng  kan da godt forstå du ikke gider det  griner.

min datter elsker og side i barnevogen, hvis hun kunne komme til det skulle hun også når vi går til dagplejen. men der går vi altså

den bliver bruge hvis vi skal købe ind og gå langt.

Ja den her bliver den også brugt når vi skal handle Men kun til varer han vil bare ikke sidde i den, han kan sagtens gå 5-6 km i stræk, bette røv

Anmeld

11. december 2011

Bella89

9510 skriver:

Ja den her bliver den også brugt når vi skal handle Men kun til varer han vil bare ikke sidde i den, han kan sagtens gå 5-6 km i stræk, bette røv

hold da op.. det er da virkeligt langt.

ja det er lige som nemmer og køre vare i sådan en én og bære dem.

Anmeld

11. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter på godt to har ikke brugt barnevogn meget længe, men jeg har en klapvogn, jeg tager med, når vi skal købe ind (til varerne og så kan hun også akkurat sidde der, hvis hun ønsker). Ellers bruger jeg den kun, når vi skal ud og gå langt. Når den lille kommer til februar, vil jeg købe et søskende sæde, som kan sidde på barnevognen (emmaljunga), så hun stadig kan komme med ud og gå langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.