Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhh det lyder bare super lækkert alt sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh jeg er også helt på bar bund. Så må også lige få lidt inspiration.
Krebinetter med kartofler og gulerødder, og en smørsovs dertil!
Borritos med frisk grønt og hjemmelavet guagamole mums!!!
vi skal have tarteletter
Vi skal have rester fra mormors fødsesldag (i dag kl. 12).. Så den står på flødekartofler, kartoffelsalat og oksesteg
M (: skriver: Vi skal have rester fra mormors fødsesldag (i dag kl. 12).. Så den står på flødekartofler, kartoffelsalat og oksesteg
Mmmmmmhh Lækkert det kan man altid spise
Glædelig 3 søndag i advendt & glædelig 11 December
Bambii skriver: Heej piger Hvad skal i have at spise i dag? Jeg er helt på bar bund, det skal nemlig gerne være noget nemt Da vi er igang med at bage og ikke gider det helt store med mad i dag Håber i alle har en god dag og nyder julen <3
Heej piger
Hvad skal i have at spise i dag?
Jeg er helt på bar bund, det skal nemlig gerne være noget nemt Da vi er igang med at bage og ikke gider det helt store med mad i dag
Håber i alle har en god dag og nyder julen <3
Vi skulle Ha Haft Ribbensteg Idag med alt hvad dertil Høre - men de havde ikk Nogen ribbensteg der hvor jeg handlede , men vi skal istedet Have HverdagsKylling med Kartofler, sovs og GrønT ER os et HIT herhjemme, Ihvertfald for Min søn Og Jeg
Glædelig 3 søndag i advent
Vi skal have nachos med kylling og en masse forskelligt dip
maria87 skriver: Mmmmmmhh Lækkert det kan man altid spise Glædelig 3 søndag i advendt & glædelig 11 December
Ja, og skøøønt at man bare skal lune det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128