Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej piger
Hvad skal i have at spise i dag?
Jeg er helt på bar bund, det skal nemlig gerne være noget nemt Da vi er igang med at bage og ikke gider det helt store med mad i dag
Håber i alle har en god dag og nyder julen <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bambii skriver: Heej piger Hvad skal i have at spise i dag? Jeg er helt på bar bund, det skal nemlig gerne være noget nemt Da vi er igang med at bage og ikke gider det helt store med mad i dag Håber i alle har en god dag og nyder julen <3
Vi skal have madpande kager med salat.. Det havde manden lyst til.. Så må det være sådan..
her hjemme skal vi have krydrede oksekødbollerHvor der er presset hvidløg i, revet ost og salt og peber.Disse laves på panden og derefter kommes de i et ildfastfad hvor der hældes en dåse hakkede tomater over og drysses med ost. Ind i ovnen til osten er let gylden og så serveres de med frisk pasta og grov flutesNam namHer er det manden der laver det
Vi skal have kold bord .. Med forskellige slags pålæg og Lune retter .. Mums
Koteletter i fad
Her skal vi have hjemmelavet kyllingesalat, mmmmh.
Kruse90 skriver: her hjemme skal vi have krydrede oksekødbollerHvor der er presset hvidløg i, revet ost og salt og peber.Disse laves på panden og derefter kommes de i et ildfastfad hvor der hældes en dåse hakkede tomater over og drysses med ost. Ind i ovnen til osten er let gylden og så serveres de med frisk pasta og grov flutesNam namHer er det manden der laver det
EJ hvor lyder det bare MEGA lækkert
Ærgeligt at vi allerede har købt ind til medister pølse...
Vi skal have kyllingeburger
Nemt, da jeg skal til eksamen i morgen og kæresten har tømmermænd :b
WantingBaby2012 skriver: EJ hvor lyder det bare MEGA lækkert Ærgeligt at vi allerede har købt ind til medister pølse...
Det er også bare vildt lækkert nam nam
her står den på polsk hvidløgssuppe ( zurek) det er ikke nemt at lave det tager ca 3 dage... men smager bare så godt....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128