Voldsomme byture - hvornår er 'nok' nok? LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

sne190810

Babymor2010 skriver:

Den var ikke gået herhjemme hvis jeg havde været så langt henne i en graviditet. 

Hvis det endelig er så er det da netop nu han lige skal løbe hornene af sig ..  Dårlig idé først at gøre det når baby ér kommet

TIl TS

Jeg kan heller ikke helt sætte mig ind i alle de der regler, som nogle opstiller for hinanden i et parforhold. Jeg kan sagtens forstå din frustration, for det er altid irriterende når aftaler bliver brudt. Men måske i skulle revurdere jeres aftaler lidt .. Logisk og økonomisk kan jeg da godt se det smarte i at spare pengene på en taxa hjem (80 km må koste en del), og bare blive og sove til næste dag. Især når bebs er på trapperne

Men bunder det hele i at du er bange for han er dig utro? For hvis det er grunden, burde i da sætte jer ned og få talt om hvad det er der gør i/du er usikre på hinanden .. For det hjælper ikke bare at sætte en masse regler op for hinanden, det bliver det næsten kun værre af. Du burde, lige såvel som han burde, kunne slappe af og nyde en aften alene, uden at sidde og have det dårligt over evt at tænke på hvad den anden nu laver. Alt andet er enormt usundt og pisse synd for jer at gennemgå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.