Voldsomme byture - hvornår er 'nok' nok? LANG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.692 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. december 2011

Fjordanton

Nu er klokken godt 8. Har kun sovet fra 2-5 pga. min voldsomme frustration og arrigskab over min ellers altid så fantastiske og opmærksomme kæreste.. Emnet er byture! Jeg er 22 og han et 26, jeg er 35 uger henne, og vi glæder os enormt til ønskebarnet, der kommer til januar. Min kæreste har desværre ringe realitetssans og tænker nogen gange (heldigvis ikk så ofte) med RØ***! og i dag er han gået over stregen! Hvertfald efter min mening - hvad synes I? :s Vi er til min fætters stille og rolige 21-års fødselsdag. Min fætter har desværre nogle uheldige og meget umoralske venner, der både drikker og dyrker utroskab i stor stil.. De skal da selvfølgelig have min kæreste med i byen?! Og min kæreste vil jo bare gerne være en af gutterne og siger ja.. Drengene mener jo jeg er en strid kælling, hvis ikk han får lov. Det skal lige siges, at disse byture (som vi har aftalt aldrig skal finde sted igen ellers!?) foregår i Kbh (80 km fra hvor vi bir), det er med masser af gutternes veninder og selvfølgelig med overnatning i byen, fordi der er så langt hjem.. Og vi har ellers KLAR aftale om ingen overnatning ude.. Og de sidste par gange er han først dukket op kl. 17 dagen efter! Status er nu, at jeg er ude af mig selv af frustration?? Pengene han drikker for i nat er mine surttjente penge, som han fik til at betale benzinregningen med.. Og det er ham der kører min bil, ikke mig.. Han er ikke til at komme i kontakt med, fordi mobilen belejeligt nok er hos mig. Er så ked af dette, da jeg er begyndt at få store og voldsomme smerter hver dag, som gør mig meget bange.. ( min mor sov os hos mig i nat pga. Dette, men det burde jo være kæresten? ) Og til slut så brød han alle de aftaler vi har om byture inkl. Det at sove ude og så det at det er i samme lejlighed som mef andre damer!!!?UNDSKYLD det blev så langt, men er virkelig frustreret. Får til fætters fødselsdag at vide, at jeg er alt for streng - men undskyld mig - hvor mange af jer havde fundet jer i dette?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Simon's moar <3

Fjordanton skriver:

Nu er klokken godt 8. Har kun sovet fra 2-5 pga. min voldsomme frustration og arrigskab over min ellers altid så fantastiske og opmærksomme kæreste.. Emnet er byture! Jeg er 22 og han et 26, jeg er 35 uger henne, og vi glæder os enormt til ønskebarnet, der kommer til januar. Min kæreste har desværre ringe realitetssans og tænker nogen gange (heldigvis ikk så ofte) med RØ***! og i dag er han gået over stregen! Hvertfald efter min mening - hvad synes I? :s Vi er til min fætters stille og rolige 21-års fødselsdag. Min fætter har desværre nogle uheldige og meget umoralske venner, der både drikker og dyrker utroskab i stor stil.. De skal da selvfølgelig have min kæreste med i byen?! Og min kæreste vil jo bare gerne være en af gutterne og siger ja.. Drengene mener jo jeg er en strid kælling, hvis ikk han får lov. Det skal lige siges, at disse byture (som vi har aftalt aldrig skal finde sted igen ellers!?) foregår i Kbh (80 km fra hvor vi bir), det er med masser af gutternes veninder og selvfølgelig med overnatning i byen, fordi der er så langt hjem.. Og vi har ellers KLAR aftale om ingen overnatning ude.. Og de sidste par gange er han først dukket op kl. 17 dagen efter! Status er nu, at jeg er ude af mig selv af frustration?? Pengene han drikker for i nat er mine surttjente penge, som han fik til at betale benzinregningen med.. Og det er ham der kører min bil, ikke mig.. Han er ikke til at komme i kontakt med, fordi mobilen belejeligt nok er hos mig. Er så ked af dette, da jeg er begyndt at få store og voldsomme smerter hver dag, som gør mig meget bange.. ( min mor sov os hos mig i nat pga. Dette, men det burde jo være kæresten? ) Og til slut så brød han alle de aftaler vi har om byture inkl. Det at sove ude og så det at det er i samme lejlighed som mef andre damer!!!?UNDSKYLD det blev så langt, men er virkelig frustreret. Får til fætters fødselsdag at vide, at jeg er alt for streng - men undskyld mig - hvor mange af jer havde fundet jer i dette?!

Altså jeg synes ikke du er streng! 
Min kæreste skulle lige prøve på, at pisse på vores by-tur aftaler..
Jeg vil ikke ha, at han sover sammen med andre piger efter en bytur hvilket han forstår og acceptere..
Han må gerne være i rum og/eller til fest med andre piger, men sove med dem, nix..
Jeg har også altid sagt, at jeg hellere vil have at han ringer og vil hentes, end han ikke har noget sted at sove. Og det har han faktisk gjort hver gang... Nu er det meget sjældent jeg går i byen, men de få gang han gør, der ringer han 9 ud af 10 gange efter mig..  

Anmeld

11. december 2011

Fjordanton

Åh, tusind tak for forståelsen! Ja jeg vil da også klart selv hente ham, men ikk 80 km. Borte og SLET ikke efter sådan en uacceptabel tur :/ Nu bliver det spændende at se om han dukker op inden vores middagsaftale hos hans mor kl. 17. Føj den er ikk god den her, min kære mand.... !

Anmeld

11. december 2011

Bare-mig

Måske du skulle ligge et brev til ham hvor du skriver at du er gået i fødsel - og så tage hjem til din mor og være. Måske han så fik lidt at tænke over når han kom hjem  Ej jeg ved ikke hvad du skal gøre, men den var i hvertfald heller ikke gået herhjemme!

Anmeld

11. december 2011

l.kjoeller

JEg havde ikke fundet mig i det

Anmeld

11. december 2011

lilledittemor

Fjordanton skriver:

Jeg havde helt sikkert ikke fundet mig i det - jeg har også fået af vide at jeg i nogle situationer har været for streng, men det kan jeg ikke tage mig af - for der er en grund til at man reagerer som man gør, og det er ikke alle der skal vide det.

Jeg synes det er rigtig tarveligt af ham  - og er ked af at du skal opleve dette, når du også er så langt henne.

Når sprutten går ind, går forstanden ud

Anmeld

11. december 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg synes der ligger mange ting i det du skriver, og jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad du mener er problemet. Er det at han går i byen med overnatning, eller at han gør det når du er højgravid? Er han ofte i byen, eller er det 1 gang om året? Bryder han jævnligt jeres aftaler, eller har han bare trådt i spinaten denne ene gang?

Jeg kan kun fortælle ud fra mig selv, og jeg er helt ligeglad med om min kæreste tager i byen og sover ude - piger tilstede eller ej. Har han tænkt sig at være en røv, kan han lige så godt gøre det i en baggård som i en seng hos en ven, så jeg vælger at stole på ham ligemeget hvad. Og den samme tillid giver han mig.

Anmeld

11. december 2011

jydeinden

Jeanne skriver:

Jeg synes der ligger mange ting i det du skriver, og jeg er faktisk lidt i tvivl om hvad du mener er problemet. Er det at han går i byen med overnatning, eller at han gør det når du er højgravid? Er han ofte i byen, eller er det 1 gang om året? Bryder han jævnligt jeres aftaler, eller har han bare trådt i spinaten denne ene gang?

Jeg kan kun fortælle ud fra mig selv, og jeg er helt ligeglad med om min kæreste tager i byen og sover ude - piger tilstede eller ej. Har han tænkt sig at være en røv, kan han lige så godt gøre det i en baggård som i en seng hos en ven, så jeg vælger at stole på ham ligemeget hvad. Og den samme tillid giver han mig.

enig.. jeg håber da ikke den dag jeg bliver gravid at jeg føler et behov for at bestemme hvad min kæreste må og ikke må, og hvilke fester han deltager i og hvilke han ikke gør.. han er trodsalt en voksen mand, og kan vel forhåbenligt tænke selv.

Anmeld

11. december 2011

Clisolka

Den var ikke gået herhjemme hvis jeg havde været så langt henne i en graviditet. 

Anmeld

11. december 2011

MortilCilas

Jeg synes ikke at du er for streng. Min xkæreste gik også til fest, da jeg var gravid, men bad mig tit at hente ham tidligt, da han hellere ville være hjemme, men jo tættere vi kom på slutningen af graviditeten, jo mere gik han i byen, og drak mere. Men vi havde ikke lavet aftaler om noget. Han drak sig fuld nytårs aften, 4 dage før termin, og det synes jeg ikke var okay, jeg kunne jo have gået i fødsel!!!
Men han fik losset dengang han drak sig fuld, mens mig af den lille vented her hjemme. (forholdet kørte skidt, og andre ting var indblandet også)

Men på dine vejne, jeg var gået helt skråt, og han havde fået HELE turen!
At være SÅ ligeglad, især når du her smerter osv. Hvad tænker han på?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.