Anonym skriver:
Hun er 14 dage gammel og min ældste 3 år.
okaY...
men du skal virkelig gøre hvad du føler for..
jeg fik det også svært med amningen. ikke fordi at det gjorde ondt eller noget. men jeg blev bare psykisk skidt tilpas af det.. jeg følte også at mit barn hang på mine patter i tide og utide, jeg fik ikke mig selv for mig selv og minus søvn og ja det hele var bare et helvede...
men da jeg så havde besluttet mig for at stoppe med at amme og da jeg så fik det gjort i forbindelse med 3 mdrs undersøgelsen hvor jeg fik recept på ammestop pillen, jamen så var jeg bare så lettet...
nu er din situation en anden det er forståeligt. du har jo været på antidepressiv før. og du kender følelsen af at være på dt og af at ikke at være på det.. og du skal gøre det du føler dig mest tryg ved..
dit mindste barn kommer ikke til at lide overlast af at du går over på modermælkserstatning så du kan komme over på dine antidepressiver.
jeg læste godt at der var nogen der skrev at der findes piller der er ok at tage mens man ammer... havde det været mig havde jeg ikke turdet løbe den risiko. fordi at for 1 år siden sagde lægerne også at der var antidepressiver man kunne tage under graviditet, hvor det var helt forkert og at de så fandt ud af at det kunne være dødsens farligt for barnet at tage det, så havde jeg helt holdt mig væk hvis jeg var gravid eller ammede.. selvom det kan være rigtig hårdt.
Anmeld