Hvad fanden har jeg gjort for at fortjene sådan et liv??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anonym trådstarter

Alt er noget lort for tiden!! Har en datter som konstant hænger i mine patter, manglende søvn (virkelig!), et hjem der ligner lort pga. det og jeg selv ligner pis! - har ikke tid. En stor datter som konstant er syg pga. den her pisse utætte, fugtige lejlighed, og havde vi pengene, flyttede vi oz En mand jeg hele tiden har dårlig samvittighed over for fordi han må klare næsten det hele herhjemme. Han går i forvejen sygmeldt pga stress, så en syg datter var fanme lige det der manglede!! 

Jeg er på lykkepiller -dog ikke nu hvor jeg har været gravid og ammer, men hold op, hvor overvejer jeg og stoppe med amning for at ku' begynde på dem igen. Kan ingenting! Tuder konstant! Svigter samtlige jeg kender og har endda haft tanken om at forsvinde herfra...!

Jeg orker virkelig ikke mere!!! ;( Hvor finder man ekstra energi til og takle det hele?? 

Er anonym - flov over mit manglende mod og min gnist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Loa

Er da ked af at læse du har det så skidt. Men mon ikke det "bare" er en periode..... Ved godt det er nemt bare at skrive for mig, men tænker at din mand/kæreste formodentligt hjælper alt han kan fordi han gerne vil dig og børnene. Og det er hårdt at blive mor, og sikkert endnu mere til to, så dine omgivelser har med garanti forståelse for du ikke har det store overskud lige pt. 

Har du/i ikke noget familie der kan hjælpe med lidt aflastning i ny og næ, eller evt. give en hånd med at rydde lidt op eller lign?

Manglende søvn er noget møg! I know!! Nu hvor du ammer er muligheden selvfølgelig ikke lige så stor at få dit barn passet over natten, men så snart du ikke ammer mere, kunne du jo få begge børn passet, få sovet igennem, og evt. få en dag til dig selv eller sammen med din mand?

Det er med garanti ikke løsningen at forsvinde herfra, selvom det til tider, sikkert føles som den nemmeste løsning. 

Men med børn og mand der elsker dig, og formodenligt også din familie, ja, den tanke kan du i hvert fald, roligt skubbe fra dig igen.... 

Jeg håber det snart vender for dig, og du oplever lidt mere medgang i dit liv..... 

Anmeld

10. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Alt er noget lort for tiden!! Har en datter som konstant hænger i mine patter, manglende søvn (virkelig!), et hjem der ligner lort pga. det og jeg selv ligner pis! - har ikke tid. En stor datter som konstant er syg pga. den her pisse utætte, fugtige lejlighed, og havde vi pengene, flyttede vi oz En mand jeg hele tiden har dårlig samvittighed over for fordi han må klare næsten det hele herhjemme. Han går i forvejen sygmeldt pga stress, så en syg datter var fanme lige det der manglede!! 

Jeg er på lykkepiller -dog ikke nu hvor jeg har været gravid og ammer, men hold op, hvor overvejer jeg og stoppe med amning for at ku' begynde på dem igen. Kan ingenting! Tuder konstant! Svigter samtlige jeg kender og har endda haft tanken om at forsvinde herfra...!

Jeg orker virkelig ikke mere!!! ;( Hvor finder man ekstra energi til og takle det hele?? 

Det lyder sørme da ikke rart. Jeg ville kontakte min læge, hvis jeg var dig....

Anmeld

10. december 2011

BigHope13

vil ikke gå uden at give dig en kæmpe  og sige at du skylder din mand og dine børn at kæmpe videre.,. du gør helt sikkert allerede en stor indsats du kan blot ikke selv se det

Anmeld

10. december 2011

vitapigen

Hejsa. Vil give Loa Fuldstændig ret i det hun skriver. Mht det med lykkepiller kan du få nogle andre som man godt må tage selvom man er gravid/ammer. Har nemlig en veninde der har snakket med sin læge fordi hun er på lykkepiller og vil gerne have en baby men jeg bange for at smide pillerne. Håber snart du får lidt medgang igen...

Anmeld

10. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

jeg syntes det er flot af dig at stå frem ikke bare over for os, men også over for dig selv..  og hvis du føler at det er det som skal til for at du kommer ovenpå igen, så få dit barn over på flaske... hvis det betyder at du kan hænge sammen når du er på din medicin, så er det det der skal til..

ring evt til din psykiater/psykolog/læge, hvem der nu er inde over det med dig, og bed om at komme til en snak  

du skal ikke amme for enhver pris, hvis du er ved at gå ned over at du f.eks ikke kan tage din medicin pga amning og hvis du føler dit barn hænger i patterne på dig hele tiden, så er det måske en god Idé..

hvor gammel er det mindste barn...??

Anmeld

10. december 2011

LR85

Måske skulle du droppe den amning som jo er en hård opgave i forvejeb? For a komme tilbage på lykkepillerne altså. Det lyder som om du trænger til dem for a kunne hænge sammen. 

De har brug for dig, så det er vigtigt du passet på dig selv, for a kunne passe på dit barn

Anmeld

10. december 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

ved godt at modermælken er den bedste næring for dit barn, men det vigtigste er at hun bliver mæt + at hun har godt. Hun kan mærke din utilpashed, og jeg ville synes du burde tænke lidt på dig selv, så du kan få det godt igen! det ville være træls for dig at gå ned med flaget

Anmeld

10. december 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Er ked af at høre at du har det sådan - men jeg vil sige at hvis er medicin der skal til, så synes jeg du skal tage pillerne så du kan få overskuddet tilbage. Er sikker på at din datter nok skal vænne sig til flasken, og så må du jo malke ud.

Det nytter ikke noget at du går helt ned med flaget pga. amningen - din datter skal nok blive et glad og sundt barn alligevel 

Anmeld

11. december 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

jeg syntes det er flot af dig at stå frem ikke bare over for os, men også over for dig selv..  og hvis du føler at det er det som skal til for at du kommer ovenpå igen, så få dit barn over på flaske... hvis det betyder at du kan hænge sammen når du er på din medicin, så er det det der skal til..

ring evt til din psykiater/psykolog/læge, hvem der nu er inde over det med dig, og bed om at komme til en snak  

du skal ikke amme for enhver pris, hvis du er ved at gå ned over at du f.eks ikke kan tage din medicin pga amning og hvis du føler dit barn hænger i patterne på dig hele tiden, så er det måske en god Idé..

hvor gammel er det mindste barn...??

Hun er 14 dage gammel og min ældste 3 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.