psykolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

Hougaard92

K&S skriver:

Nej, det ved jeg heller ikke - men ville også bare lige gøre TS opmærksom på at du har fået en henvisning fra lægen for at kunne få psykologhjælp til den pris

Super, det havde jeg også lige glemt at skrive

Ups hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Nogen der ved hvad psykolog koster ca?

Der er så meget her på hjemmefronten, kan ikke klare at gå med alle mine tanker selv.

kommer an på om du har en henvisning. hvis du har det så er det ca 300 og har du ikke så mellem 7 og 800 ... hvertfald i horsens omegn

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

JuliaHougaard92 skriver:

så tror jeg vidst det er det dobbelte.

ærgeligt du ikke er edlem af danmark, det er en fantastisk hjælp.

Ja

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg ville prøve at snakke med lægen om en henvisning, men de har desværre nogle faste retningslinjer for, hvilke årsager der kan udløse en henvisning:

• røveri-, volds- og voldtægtsofre.
  • trafik- og ulykkesofre.
  • pårørende til alvorligt psykisk syge personer.
  • personer ramt af alvorligt invaliderende sygdom.
  • pårørende til personer ramt af en alvorligt invaliderende sygdom.
  • pårørende ved dødsfald.
  • personer, der har forsøgt selvmord.
  • kvinder, der, som følge af misdannelser eller lignende ved barnet, får foretaget provokeret abort efter 12. graviditetsuge.
  • personer, der inden det fyldte 18. år har været udsat for incest eller andre seksuelle overgreb.
  • personer med let til moderat depression mellem 18 og 37 år.
  • personer med let til moderat angstlidelse herunder OCD mellem 18 og 28 år.

Tuer slet ikke snakke med en læge om sådan noget s; Er altid så bange for at blive dømt, når man er ung mor..

Anmeld

10. december 2011

K&S

Anonym skriver:

Tuer slet ikke snakke med en læge om sådan noget s; Er altid så bange for at blive dømt, når man er ung mor..

Det synes jeg bestemt ikke, du skal være nervøs for!

Du er jo netop en GOD MOR, fordi du gerne vil gøre noget ved de problemer, I oplever derhjemme

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Det synes jeg bestemt ikke, du skal være nervøs for!

Du er jo netop en GOD MOR, fordi du gerne vil gøre noget ved de problemer, I oplever derhjemme

Tak <3. Vil tage det op til overvejelse, hvis vi ikke får det til at fungere selv

Anmeld

10. december 2011

Hougaard92

Anonym skriver:

Ja

Håber du får den hjælp du skal bruge

Stort til dig.

Anmeld

10. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Når du kalder dig selv for ung mor, går jeg ud fra, du er under 37 år, og dermed kan du som tidligere nævnt få en henvisning på grundlag af en let eller moderat depression. Det er der INTET skamfuldt eller odiøst i - tværtimod er det udtryk for ansvarlighed, at du reagerer og søger hjælp.

At en ung kvinde med et lille barn kan få en let depression er mere normalt, end du aner - og du ville jo ikke undlade at søge lægehjælp med en brækket arm, fordi du er ung mor.

Anmeld

10. december 2011

K&S

Mor og meget mere skriver:

Når du kalder dig selv for ung mor, går jeg ud fra, du er under 37 år, og dermed kan du som tidligere nævnt få en henvisning på grundlag af en let eller moderat depression. Det er der INTET skamfuldt eller odiøst i - tværtimod er det udtryk for ansvarlighed, at du reagerer og søger hjælp.

At en ung kvinde med et lille barn kan få en let depression er mere normalt, end du aner - og du ville jo ikke undlade at søge lægehjælp med en brækket arm, fordi du er ung mor.

helt enig!

Anmeld

10. december 2011

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Er 20år. Jeg ved heller ikke hvorfor jeg altid er bange for at blive 'dømt'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.