Jer der selv har lavet julekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

K&S

Loa skriver:

Årh okay, jeg har valgt et der kan åbnes, så hvis jeg ikke vælger tekst inden i midten, så er det måske papir/karton det er muligt at skrive selv på. 

Det var mere det ikke var sådan noget glat noget der ikke var til at skrive på

Det er tykt, blankt papir, så du skal have fat i en pen, der er egnet til det, for ellers tørrer det aldrig og smatter ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Hasselnødden

Mussen2 skriver:

Hvor har i gjort det? Hvad kostede de og var der hurtig levering?

Gerne billeder

Har du en Iphone? Så brug app'en: X-lifecards. Vi sendte dette til vores familie - og limede et stykke papir bagpå med et juledigt og en personlig hilsen, puttede det i en kuvert og sendte det afsted. Jeg fik dem printet ud i en af de fotomaskiner, de har stående hos Expert - 1 minut print - 30 stk. til 100+ et eller andet kr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2011

Pige2009

Jeg har prøvet vistaprint.dk til andre opgaver inkl. kort, og de plejer at levere inden for 3-4 hverdage...  Og de er ret billige

Anmeld

10. december 2011

Mussen2

Hasselnødden skriver:

Har du en Iphone? Så brug app'en: X-lifecards. Vi sendte dette til vores familie - og limede et stykke papir bagpå med et juledigt og en personlig hilsen, puttede det i en kuvert og sendte det afsted. Jeg fik dem printet ud i en af de fotomaskiner, de har stående hos Expert - 1 minut print - 30 stk. til 100+ et eller andet kr.

smart er den gratis?

Anmeld

10. december 2011

Hasselnødden

smart er den gratis?

Mmmm... *tænke tænke* ....  Nej, 6 kr. og 12kr. for Lifecards - Postcards.

Anmeld

10. december 2011

Mussen2

Hasselnødden skriver:

Mmmm... *tænke tænke* ....  Nej, 6 kr. og 12kr. for Lifecards - Postcards.

Ja, det er til at overkomme

Anmeld

11. december 2011

lori11

Vistaprint.dk super nemt at finde ud af, mange forskellige at vælge imellem, tit kan man få 10-20 gratis, og kun betale for portoen, det er der jeg laver mine, samt vægkalender til julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.