Jer der selv har lavet julekort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Mussen2

Hvor har i gjort det? Hvad kostede de og var der hurtig levering?

Gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

FruStolpe

Mussen2 skriver:

Gerne billeder

Vi brugte print2people.dk

Vi bestilte igår og de kommer i næste uge. Der er desuden rabat på julekort

Vi gav 165 for 10 kort med kuverter.

Carina

Anmeld

10. december 2011

K&S

Mussen2 skriver:

Gerne billeder

Vi bestilte hos optimalprint.dk - vi har brugt dem 2 gange før med STOR tilfredshed

Vi bestilte den 29. november og modtog kortene den 3. december

Vi gav 128 kroner for 20 kort (print på forside + bagside) og kuverter  

Anmeld

10. december 2011

Loa

K&S skriver:

Vi bestilte hos optimalprint.dk - vi har brugt dem 2 gange før med STOR tilfredshed

Vi bestilte den 29. november og modtog kortene den 3. december

Vi gav 128 kroner for 20 kort (print på forside + bagside) og kuverter  

Nu sidder jeg på deres hjemmeside og leger lidt. Men bliver lidt i tvivl. Kan man selv skrive inden i kortene?? Det ville jeg nemlig helst. 

Der kommer jo bare en tekstboks op med en foreslået tekst.

Anmeld

10. december 2011

K&S

Loa skriver:

Nu sidder jeg på deres hjemmeside og leger lidt. Men bliver lidt i tvivl. Kan man selv skrive inden i kortene?? Det ville jeg nemlig helst. 

Der kommer jo bare en tekstboks op med en foreslået tekst.

Jeps, når du har trykket på det kort, du gerne vil have - så kan du trykke på tekstboksen og skrive præcis hvad du har lyst til

Der er også en menulinje ovenover, hvor du kan tilføje ekstra tekstboks, vælge skrifttype og str.

Anmeld

10. december 2011

Loa

K&S skriver:

Jeps, når du har trykket på det kort, du gerne vil have - så kan du trykke på tekstboksen og skrive præcis hvad du har lyst til

Der er også en menulinje ovenover, hvor du kan tilføje ekstra tekstboks, vælge skrifttype og str.

Nåh men nu tænker jeg, hvis jeg gerne vil skrive i hånden, så jeg kan skrive individuelt til modtagerne. 

Anmeld

10. december 2011

K&S

Loa skriver:

Nåh men nu tænker jeg, hvis jeg gerne vil skrive i hånden, så jeg kan skrive individuelt til modtagerne. 

Vi har jo valgt et "fladt" kort, hvor der printes på for og bagside, men du kan jo vælge ikke at indsætte tekst på bagsiden og så skrive i hånden

Anmeld

10. december 2011

K&S

Loa skriver:

Du skal bare huske at bruge en kuglepen, der egner sig til blankt papir, for ellers tørrer det aldrig

Anmeld

10. december 2011

Loa

K&S skriver:

Vi har jo valgt et "fladt" kort, hvor der printes på for og bagside, men du kan jo vælge ikke at indsætte tekst på bagsiden og så skrive i hånden

Årh okay, jeg har valgt et der kan åbnes, så hvis jeg ikke vælger tekst inden i midten, så er det måske papir/karton det er muligt at skrive selv på. 

Det var mere det ikke var sådan noget glat noget der ikke var til at skrive på

Anmeld

10. december 2011

Loa

K&S skriver:

Du skal bare huske at bruge en kuglepen, der egner sig til blankt papir, for ellers tørrer det aldrig

Arh det var lige a la det jeg tænkte på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.