Hvorfor er det ikke mig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ja han er skide dygtig  

Jeg har fået en spiral og så mini piller.. Og så får jeg engang imellem medicin.. Men efter jeg har fået en spiral er jeg faktisk næsten 100% smertefri !!! HERLIGT:

Er det hormon eller kobberspiral du har fået så??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Er det hormon eller kobberspiral du har fået så??

Det er en hormon spiral... Den var super TRÆLS i starten.. Og døjede med den.. Men nu er den bare det hele værd...  

Anmeld

11. december 2011

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Det er en hormon spiral... Den var super TRÆLS i starten.. Og døjede med den.. Men nu er den bare det hele værd...  

Den er de os ved at snakke om at jeg skal have.. Men nu må vi se.. Det skulle gerne besluttes næste gang

Anmeld

11. december 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Den er de os ved at snakke om at jeg skal have.. Men nu må vi se.. Det skulle gerne besluttes næste gang

Håber jeg for dig.. Den har nogle trælse gener det første halve år.. Men ellers top nice... ! Og nu har jeg ikke haft mens i 1 år og 2 mån.. Det nice

Anmeld

11. december 2011

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Håber jeg for dig.. Den har nogle trælse gener det første halve år.. Men ellers top nice... ! Og nu har jeg ikke haft mens i 1 år og 2 mån.. Det nice

dejligt.. men det er jo også lidt det der er formålet, da det jo i realiteten er mensen der er skyld i smerterne..

Men nu må vi se hvad han siger..

Anmeld

11. december 2011

Muffin_girl

An&Jo skriver:

dejligt.. men det er jo også lidt det der er formålet, da det jo i realiteten er mensen der er skyld i smerterne..

Men nu må vi se hvad han siger..

Ja nu må du se..Krydser virkelig fingre for dig.. 

Anmeld

11. december 2011

MortilCilas

Du er ikke alene, jeg er også skruk som bare fanden, og alle render rundt med stor mave eller har en lille ny .. jeg er såååå misundelig :/

Anmeld

11. december 2011

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ja nu må du se..Krydser virkelig fingre for dig.. 

tak skal du have..

Anmeld

11. december 2011

An&Jo

MortilCilas skriver:

Du er ikke alene, jeg er også skruk som bare fanden, og alle render rundt med stor mave eller har en lille ny .. jeg er såååå misundelig :/

ja præcis, store maver, to streger, eller en lille baby, det er sådan mine veninders hverdage ser ud lige nu.. :/

Anmeld

12. december 2011

MortilCilas

An&Jo skriver:

ja præcis, store maver, to streger, eller en lille baby, det er sådan mine veninders hverdage ser ud lige nu.. :/

Jeg synes ikke det er fair!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.