Hånden på hjertet - jeg elsker min datter! Hun er helt igennem vidunderlig
MEN! Jeg har så svært ved at lulle hende i søvn for tiden. Hun falder i søvn, og vågner så med et skrig 5-25 min senere. Har prøvet alt. Slynge, svøb, ligge på mig, gå og vugge, sidde i mørket - alt. Og det fortsætter bare. Aner ikke hvad der er galt, og må ærligt indrømme, at jeg sådan set ikke gider prøve mere. Intet virker..
Skal siges hun er et rigtig dejligt og nemt barn, så er sleet ikke vant til at hun er sådan.
Har det så skidt med, at jeg for anden dag i streg ender med at give hende til hendes far, og siger at jeg ikke gider mere.. Jeg er ikke træt, jeg er ikke udkørt, jeg er ikke sur, jeg gider bare ikke mere.. Stakkels barn!!! Tænk sig at have en mor, der ikke gider hende!
Har det så dårligt, og aner ikke hvad jeg skal stille op 
Piger, hvad skal jeg gøre? Hun fortjener jo en mor, der ikke bare giver hende videre, fordi hun ikke gider mere
Er så bange for at hun ender med ikke at kunne lide mig pga det. Ved ikke mine levende råd... Har ikke lyst til at være alene med hende lige nu, for hun fortjener en, der ikke bare halvhjertet trøster hende når hun vågner for syvende gang.
Please ikke døm mig. Har det dårligt nok med det i forvejen 
Anmeld