Ak, jeg dårlige mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Madam Blå

Hånden på hjertet - jeg elsker min datter! Hun er helt igennem vidunderlig MEN! Jeg har så svært ved at lulle hende i søvn for tiden. Hun falder i søvn, og vågner så med et skrig 5-25 min senere. Har prøvet alt. Slynge, svøb, ligge på mig, gå og vugge, sidde i mørket - alt. Og det fortsætter bare. Aner ikke hvad der er galt, og må ærligt indrømme, at jeg sådan set ikke gider prøve mere. Intet virker..

Skal siges hun er et rigtig dejligt og nemt barn, så er sleet ikke vant til at hun er sådan.

Har det så skidt med, at jeg for anden dag i streg ender med at give hende til hendes far, og siger at jeg ikke gider mere.. Jeg er ikke træt, jeg er ikke udkørt, jeg er ikke sur, jeg gider bare ikke mere.. Stakkels barn!!! Tænk sig at have en mor, der ikke gider hende! Har det så dårligt, og aner ikke hvad jeg skal stille op

Piger, hvad skal jeg gøre? Hun fortjener jo en mor, der ikke bare giver hende videre, fordi hun ikke gider mere Er så bange for at hun ender med ikke at kunne lide mig pga det. Ved ikke mine levende råd... Har ikke lyst til at være alene med hende lige nu, for hun fortjener en, der ikke bare halvhjertet trøster hende når hun vågner for syvende gang.

Please ikke døm mig. Har det dårligt nok med det i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

MorEllen

Jeg forstår dig så godt så godt!! Har haft det LIGE på samme måde, og det tror jeg slet ikke vi er alene om Jeg har også overlat pigen til manden utallige gange, simpelthen fordi jeg heller vil se noget i fjernsynet eller bare gøre noget andet.. Man kan godt føle sig som et dårlig menneske, men jeg tror det er meget normalt

Ammer du din datter? Har du prøvet at amme hende i søvn i sengen, eller give hende flase til hun sovner? Det var det eneste der kunne få vores pige til at falde i søvn når hun vågnet på den måde du beskriver..

Anmeld

10. december 2011

twinny

puhha sådan har jeg det også...  

Jeg kan desværre ikk give bebs videre til manden, da han selv sidder med den anden..  og de vil næsten kun være hos mig i øjeblikket... selvom de er faldet i søvn i mine arme og jeg lægger dem fra mig for at tisse, begynder de at skrige..  Så jaah kender det godt... Nogle gange vil man gerne bare sidde og koble a uden en bebs på armen...

Er sikker på det er normalt..

Anmeld

10. december 2011

lycly

Du skal altså ikke have dårlig samvittighed over at give hende videre til hendes far -det er jo det han er der for! Forstået på den måde, at I er to om det, og at alting er nemmere når I hjælpes ad. Din datter har bedre af en mor der siger fra i tide, end som stædigt holder fast i at hun VIL prøve igen og igen, og så samtidig bliver mere og mere arrig og frusterert. Så er det altså bedre, at du lige holder en pause, inden du koger over. DET ER HELT OKAY! Og hun kommer ikke til at lide over dett, det er nok bare en fase, mon ikke det er et af de dersens tigerspring?

Anmeld

10. december 2011

anynom

Madam Blå skriver:

Hånden på hjertet - jeg elsker min datter! Hun er helt igennem vidunderlig MEN! Jeg har så svært ved at lulle hende i søvn for tiden. Hun falder i søvn, og vågner så med et skrig 5-25 min senere. Har prøvet alt. Slynge, svøb, ligge på mig, gå og vugge, sidde i mørket - alt. Og det fortsætter bare. Aner ikke hvad der er galt, og må ærligt indrømme, at jeg sådan set ikke gider prøve mere. Intet virker..

Skal siges hun er et rigtig dejligt og nemt barn, så er sleet ikke vant til at hun er sådan.

Har det så skidt med, at jeg for anden dag i streg ender med at give hende til hendes far, og siger at jeg ikke gider mere.. Jeg er ikke træt, jeg er ikke udkørt, jeg er ikke sur, jeg gider bare ikke mere.. Stakkels barn!!! Tænk sig at have en mor, der ikke gider hende! Har det så dårligt, og aner ikke hvad jeg skal stille op

Piger, hvad skal jeg gøre? Hun fortjener jo en mor, der ikke bare giver hende videre, fordi hun ikke gider mere Er så bange for at hun ender med ikke at kunne lide mig pga det. Ved ikke mine levende råd... Har ikke lyst til at være alene med hende lige nu, for hun fortjener en, der ikke bare halvhjertet trøster hende når hun vågner for syvende gang.

Er hun bøvset ordenligt af? Isabel reagerer på samme måde hvis hun har noget der "sidder på tværs".

Og du bliver ikke dømt herfra! Jeg har overladt til manden en del gange efterhånden fordi jeg er så træt at jeg ikke kan hænge sammen mere.

Anmeld

10. december 2011

Livas mor

Madam Blå skriver:

Sådan har vi det da alle en gang imellem og det gør os da ikke til dårlige mødre.. Det er da kun godt at vi kan mærke vi ikke kan give os fuldt ud og derfor beder om hjælp.

Herhjemme har jeg bestemt også haft de perioder og der skal nok komme mange flere af dem.. Jeg får også altid dårlig smavittighed, og så kommer Liva på overnatning hos mormor eller farmor, så jeg kan få sovet, stresset ud og bare lige finde fodfæste igen!

Anmeld

10. december 2011

Madam Blå

Morellen skriver:

Jeg forstår dig så godt så godt!! Har haft det LIGE på samme måde, og det tror jeg slet ikke vi er alene om Jeg har også overlat pigen til manden utallige gange, simpelthen fordi jeg heller vil se noget i fjernsynet eller bare gøre noget andet.. Man kan godt føle sig som et dårlig menneske, men jeg tror det er meget normalt

Ammer du din datter? Har du prøvet at amme hende i søvn i sengen, eller give hende flase til hun sovner? Det var det eneste der kunne få vores pige til at falde i søvn når hun vågnet på den måde du beskriver..

Er "glad" for at høre, at jeg ikke er alene! Føler mig virkelig som en dårlig mor

Hun er flaskebarn, og har prøvet at se om hun så vil falde i søvn med flasken.. Men heller ikke det virker. Hun er bøvset af, har gylpet og vil ikke have mere mad. Ih jeg håber det bare er en periode.

Er så glad for at jeg ikke er alene. Nøj hvor må det være hårdt ikke at kunne holde en lille pause fra det, hvor man ved at faren kan have hende.

Tak for svar!

Anmeld

10. december 2011

Madam Blå

twinny skriver:

puhha sådan har jeg det også...  

Jeg kan desværre ikk give bebs videre til manden, da han selv sidder med den anden..  og de vil næsten kun være hos mig i øjeblikket... selvom de er faldet i søvn i mine arme og jeg lægger dem fra mig for at tisse, begynder de at skrige..  Så jaah kender det godt... Nogle gange vil man gerne bare sidde og koble a uden en bebs på armen...

Er sikker på det er normalt..

Puha, jeg skal slet ikke brokke mig så! Det må være rigtig hårdt ikke at kunne fåe n pause fra det! For mig er det det eneste, der hjælper - at lige kunne gå alene i stuen og bare sidde helt for mig selv lidt.. Føler med dig!

Kan kun sige det, min sviger-bedste siger - det er en periode. Det går over.. (Tror ikke altid selv på den! ) hihi.

Kan i evt. få drengen passet bare i et par timer? Så i kan få koblet lidt af og få ladet batterierne op?

Anmeld

10. december 2011

Madam Blå

LunaLykke skriver:

Du skal altså ikke have dårlig samvittighed over at give hende videre til hendes far -det er jo det han er der for! Forstået på den måde, at I er to om det, og at alting er nemmere når I hjælpes ad. Din datter har bedre af en mor der siger fra i tide, end som stædigt holder fast i at hun VIL prøve igen og igen, og så samtidig bliver mere og mere arrig og frusterert. Så er det altså bedre, at du lige holder en pause, inden du koger over. DET ER HELT OKAY! Og hun kommer ikke til at lide over dett, det er nok bare en fase, mon ikke det er et af de dersens tigerspring?

Du har helt ret! Tænk at jeg ikke engang tænker ham som værende en lige så stor del af det her.. Skammer mig faktisk lidt lige nu. Selvfølgelig skal jeg kunne give hende fra mig- ligesom han altid gør. Ih altså, dumme Kristina hihi.

Tror grunden til at jeg får dårlig samvittighed er, at jeg synes at det synd for hende, at hendes egen mor ikke gider hende

Anmeld

10. december 2011

Madam Blå

JulieWH skriver:

Er hun bøvset ordenligt af? Isabel reagerer på samme måde hvis hun har noget der "sidder på tværs".

Og du bliver ikke dømt herfra! Jeg har overladt til manden en del gange efterhånden fordi jeg er så træt at jeg ikke kan hænge sammen mere.

Ja, hun er nemlig. Og har også gylpet det op, som hun ikke ville have alligevel

Aner ikke hvad det er.. Har på fornemmelsen at hun bare ikke kan overgive sig til søvnen og er pisse overtræt. Og kan bare ikke få hende til at sove. Synes det er træls at hver gang skal det være en så hård kamp, der strækker sig over 1-4 timer

Håber at det går over igen meget snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.