Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

ja, jeg tror først at hans store hemmelighed bliver afsløret d. 24 der skal det hele jo give mening

Ja, det kunne godt have noget med en afdød slægning at gøre... hvad hed hende/ham som ejede kronen??

Det kan jeg ikke huske.. Vi har heller aldrig hørt hvad den inde murede pige hedder? Måske det har noget med hende at gøre? Hende har vi ikke ser et par dage jo Hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

Bambii

Sees skriver:

Måske har et af spøgelserne, eller endda Nicholas været en af familien Glad, engang

Godt bud, det kunne da godt være at Nicolas har været en af glad familien

Anmeld

13. december 2011

Gittemor09

Sees skriver:

Måske har et af spøgelserne, eller endda Nicholas været en af familien Glad, engang

åhh ja, det kunne da godt være ja ej, måske stygge... siden han er så sur hele tiden... nogle må have snydt ham for slottet...

Anmeld

13. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

Det kan jeg ikke huske.. Vi har heller aldrig hørt hvad den inde murede pige hedder? Måske det har noget med hende at gøre? Hende har vi ikke ser et par dage jo Hehe..

sad faktisk og undrede mig over at vi ikke havde set hende et par dage... gad vide hvad hun laver...

Anmeld

13. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Sees skriver:

Den indemurede pige!!!  Det kan da næsten kun være hende, og hende har vi da heller ikke set noget til

Anmeld

13. december 2011

Sees

Gittemor09 skriver:

åhh ja, det kunne da godt være ja ej, måske stygge... siden han er så sur hele tiden... nogle må have snydt ham for slottet...

Forleden dag så vi tilbage i tiden, hvor hende julemor bankede på døren, og Stygge (pastoren) åbnede døren .. Blev der sagt et navn der?

Anmeld

13. december 2011

Gittemor09

Sees skriver:

Forleden dag så vi tilbage i tiden, hvor hende julemor bankede på døren, og Stygge (pastoren) åbnede døren .. Blev der sagt et navn der?

åhhh det kan jeg slet ikke huske...!!

Anmeld

13. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

Jeg tror ikke at han er en glad, men at han har kæmpet mod en glad.. For du skal jo tænke på at det er en glad der har overtager slottet, for hvordan kan der ellers være Niels glad har overtaget slottet? 

Tror måske også at det erderfor at den indemurede pige er blevet indemuret dengang, fordi hun var en lille pige som var den eneste der "overlevede" og så istedet for bare at slå hende ihjel så murede de hende inde for at tage hævn overfor hendes forældre ?

Anmeld

13. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

Jeg tror ikke at han er en glad, men at han har kæmpet mod en glad.. For du skal jo tænke på at det er en glad der har overtager slottet, for hvordan kan der ellers være Niels glad har overtaget slottet? 

Tror måske også at det erderfor at den indemurede pige er blevet indemuret dengang, fordi hun var en lille pige som var den eneste der "overlevede" og så istedet for bare at slå hende ihjel så murede de hende inde for at tage hævn overfor hendes forældre ?

ja, det kan der selvfølgelig være noget om...

men gad vide hvorfor han er så styg og sur??

Anmeld

13. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

ja, det kan der selvfølgelig være noget om...

men gad vide hvorfor han er så styg og sur??

Fordi at familien glad igen overtog slottet.. Og nu vil han igen overtage det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.