Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
trisse skriver: Her spiller min Laura på 25 mdr. Udover de allerede nævnte IMommyCharley bearLift-out puzzlesLittle princessDem elsker hun, og det er helt vildt så mange der findes.. Kh trisse
Her spiller min Laura på 25 mdr. Udover de allerede nævnte IMommyCharley bearLift-out puzzlesLittle princessDem elsker hun, og det er helt vildt så mange der findes.. Kh trisse
Super. Har hentet dem alle sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvilk apps til smartphone der hitter hjemme hos jer. Herhjemme er det larry the bird Talspillet 123music Soundtouch huskespillet osv
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvilk apps til smartphone der hitter hjemme hos jer.
Herhjemme er det
larry the bird
Talspillet
123music
Soundtouch
huskespillet
osv
Talking Gina (en talende giraf, der gentager alt hvad du siger, med en sjov stemme). Derudover skal hun ha' mad og drikke og man skal lege med hende også
Disney prinsesse puslespil
K&S skriver: Hvad er det? Jeg er altid frisk på spil - manden og jeg dystede i går om hvem der hurtigst kunne rulle en hel rulle toiletpapir ud (på telefonen selvfølgelig)
Hvad er det? Jeg er altid frisk på spil - manden og jeg dystede i går om hvem der hurtigst kunne rulle en hel rulle toiletpapir ud (på telefonen selvfølgelig)
Nu så jeg hvordan spillet var stavet men har glemt det igen, muligvis moron.
Men den sætter fx 6 æggeskaller op og skriver tryk på den mindste og frem til den største og det gør man så, det er bare sjovt, og faktisk ret svært at gennemføre, for den siger fx også tryk på den røde knap 6 gange, og så forsvinder den - ikke til at forklare prøv det. Den koster vist 6 kr
iris-mor skriver: Nu så jeg hvordan spillet var stavet men har glemt det igen, muligvis moron. Men den sætter fx 6 æggeskaller op og skriver tryk på den mindste og frem til den største og det gør man så, det er bare sjovt, og faktisk ret svært at gennemføre, for den siger fx også tryk på den røde knap 6 gange, og så forsvinder den - ikke til at forklare prøv det. Den koster vist 6 kr
Tak :-) det må jeg lige kigge på...!
hiver den lige frem igen, vi har fået stor glæde af nogle af de apps i foreslog særligt:
imommy
charley bear
rasmus klump
silke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128