de bedste apps til børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

Mussen2

trisse skriver:

Her spiller min Laura på 25 mdr. Udover de allerede nævnte IMommyCharley bearLift-out puzzlesLittle princessDem elsker hun, og det er helt vildt så mange der findes.. Kh trisse

Super. Har hentet dem alle sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

trunte89

Vi har noget rasmus klump spil og film. Har lige købt en masse lydbøger også, og DET er et hit!

Ellershar hun div. Underlige dyr. Flodhest, hund, kat, giraf osv.
Angry bird er hun også vild med.
Og så tager vi os tit et slag ludo

Anmeld

17. december 2011

LotteGabriella

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre hvilk apps til smartphone der hitter hjemme hos jer.

Herhjemme er det

larry the bird

Talspillet

123music

Soundtouch

huskespillet

osv

Talking Gina (en talende giraf, der gentager alt hvad du siger, med en sjov stemme). Derudover skal hun ha' mad og drikke og man skal lege med hende også

Disney prinsesse puslespil

Anmeld

20. december 2011

iris-mor

K&S skriver:

Hvad er det?  Jeg er altid frisk på spil - manden og jeg dystede i går om hvem der hurtigst kunne rulle en hel rulle toiletpapir ud (på telefonen selvfølgelig)

Nu så jeg hvordan spillet var stavet men har glemt det igen, muligvis moron.

Men den sætter fx 6 æggeskaller op og skriver tryk på den mindste og frem til den største og det gør man så, det er bare sjovt, og faktisk ret svært at gennemføre, for den siger fx også tryk på den røde knap 6 gange, og så forsvinder den - ikke til at forklare prøv det. Den koster vist 6 kr

Anmeld

20. december 2011

K&S

iris-mor skriver:

Nu så jeg hvordan spillet var stavet men har glemt det igen, muligvis moron.

Men den sætter fx 6 æggeskaller op og skriver tryk på den mindste og frem til den største og det gør man så, det er bare sjovt, og faktisk ret svært at gennemføre, for den siger fx også tryk på den røde knap 6 gange, og så forsvinder den - ikke til at forklare prøv det. Den koster vist 6 kr

Tak :-) det må jeg lige kigge på...! 

Anmeld

4. januar 2012

Mussen2

hiver den lige frem igen, vi har fået stor glæde af nogle af de apps i foreslog særligt:

imommy

charley bear

rasmus klump

silke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.