Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
iris-mor skriver: Til os BARNLIGE sjæle er det rigtig sjovt at spille moerantest eller måske staves det moran..?? Det er sjovt
Til os BARNLIGE sjæle er det rigtig sjovt at spille
moerantest eller måske staves det moran..?? Det er sjovt
Hvad er det? Jeg er altid frisk på spil - manden og jeg dystede i går om hvem der hurtigst kunne rulle en hel rulle toiletpapir ud (på telefonen selvfølgelig)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Hvad er det? Jeg er altid frisk på spil - manden og jeg dystede i går om hvem der hurtigst kunne rulle en hel rulle toiletpapir ud (på telefonen selvfølgelig)
Honey<3 skriver: Hahah... Hvem vandt så?
Hahah... Hvem vandt så?
Manden var mega dårlig til at starte med, men blev bedre med tiden - meeeen jeg har stadig den bedste tid....!
K&S skriver: Manden var mega dårlig til at starte med, men blev bedre med tiden - meeeen jeg har stadig den bedste tid....!
Honey<3 skriver: Ej, har i spillet flere gange?? Snyyyd, så bliver han jo bedreHvad blev din tid så, kan du prale??
Ej, har i spillet flere gange?? Snyyyd, så bliver han jo bedreHvad blev din tid så, kan du prale??
Mandens første tid hed 13:94 sek. og min første hed 09:08 sek.
K&S skriver: Mandens første tid hed 13:94 sek. og min første hed 09:08 sek.
Honey<3 skriver: Måden du skriver tiden på går mig til at tænke - du er vel ikke 9 minutter om at tømme en rulle??
Måden du skriver tiden på går mig til at tænke - du er vel ikke 9 minutter om at tømme en rulle??
Hehe, neeeeej så langsom er jeg alligevel ikke
K&S skriver: Hehe, neeeeej så langsom er jeg alligevel ikke
Honey<3 skriver: Så kan jeg godt ånde lettet opMå hellere se hvad jeg kan tømme rullen på, sidst jeg havde hentet app'en fik jeg vidst lige omkring 8?? Sekunder
Så kan jeg godt ånde lettet opMå hellere se hvad jeg kan tømme rullen på, sidst jeg havde hentet app'en fik jeg vidst lige omkring 8?? Sekunder
Jeg endte også med tiden 8:28 sek.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128