Er der nogen af jer ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

An&Jo

camillakrath skriver:

Eeej hvor dejligt

Jeg skal faktisk heller ikke. Jeg blev inviteret afsted, men jeg synes virkelig jeg havde brug for at være hjemme hos min kæreste og søn.

arh okay..

lød bare som om du skulle afsted..

Håber du hygger dig med mand og søn så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

LouiseRH

camillakrath skriver:

Ej hvor hyggeligt. Jeg har overvejet om jeg skulle se den der "Dirch" i aften

Det lyder også hyggeligt, har set den, men synes slet ikke den var som jeg troede

Men jeg ser bossen og bumsen, total julehygge

Anmeld

10. december 2011

camillakrath

bulderfiz skriver:

Det lyder også hyggeligt, har set den, men synes slet ikke den var som jeg troede

Men jeg ser bossen og bumsen, total julehygge

Føler bare lidt det er en film "man skal se"  Og så tror jeg lige passer den passer til min hjerne lige nu - der er ikke meget aktivitet

Anmeld

10. december 2011

LouiseRH

camillakrath skriver:

Føler bare lidt det er en film "man skal se"  Og så tror jeg lige passer den passer til min hjerne lige nu - der er ikke meget aktivitet

Det er det også helt klart!

Og den er også god nok, havde bare forventet noget andet. Men det er jo en smagssag

Anmeld

10. december 2011

Muffin_girl

camillakrath skriver:

Der skal ud og ryste måååås i aften?

Næææ jeg må ikke drikke før den 22 december.. Så juleaften skal jeg dælme have et STORT glas rødvin... 

Anmeld

11. december 2011

SaNiNa

camillakrath skriver:

Ej det kan jeg godt forstå. Det lyder som en rigtig god fest ellers. Men når de er så små er det nogen gange bedre at være hjemme

Det er godt i lige kan få lidt julehygge ud af det imorgen, så det ikke bare blir ren køretur

Det hvad været en rigtig hyggelig julefrokost, men er dog glad for jeg kørte hjem med hende for da jeg hentede manden var de alle meget trætter og ikke helt ædrue endnu.

Nu vi kommet hjem med et stk meget træt dreng og et stk meget træt far og en mor som ikke rigtig har fået slappet af i weekenden og ladet op til en ny uge

Anmeld

11. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
camillakrath skriver:

Der skal ud og ryste måååås i aften?

Det var jeg - og det var SÅ skøøøøøøønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.