Er der nogen af jer ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. december 2011

camillakrath

Der skal ud og ryste måååås i aften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

An&Jo

camillakrath skriver:

Der skal ud og ryste måååås i aften?

nej først torsdag hvor der er julefrokost med klassen..

Det bliver altså godt..

Men rigtig god tur..

Anmeld

10. december 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Nej var i går, så jeg skal ligge på sofaen i aften. Manden er på job og barnet er hos sine bedsteforældre

Anmeld

10. december 2011

Kris89

jeg skal

eller... mandn har arbejdet hver dag over en måned nu (pelset mink) i aften skla vi afsted med tre gode venner, bare ud og ha en enkelt men da jeg har fri i morgen er det da ikke sikkert jeg nøjes med en enkelt...

Anmeld

10. december 2011

SaNiNa

Nej desværre der er ellers julefrokost i manden firma, men valgte at blive hjemme med Naia syntes ikke lige hun skulle ud blandt 1800 andre fulde mennesker.

Der skulle ellers bowles, danses hygges og se Jonatan spang med overnatning på hotel.

Så Nicklas blev afleveret i århus til hygge med tante og onkel og så køre Naia og jeg tilbage til fyn da manden var aflevret i horsen

Imorgen kan vi så køre til jylland og hente dem igen, men så gør vi lige et lidt længere ophold i århus til julehygge glæder mig

Anmeld

10. december 2011

LouiseRH

Jeg skal ikke

Men jeg har sendt kæresten afsted til fødselsdagsfest hos en af hans klassekammerater, så jeg skal bare hygge med film i aften

Anmeld

10. december 2011

LilleLene

Jeg tager nok en tør bytur i aften

nu har kæresten bare ligger med tømmermænd og ikke er til noget som helst

Anmeld

10. december 2011

camillakrath

An&Jo skriver:

nej først torsdag hvor der er julefrokost med klassen..

Det bliver altså godt..

Men rigtig god tur..

Eeej hvor dejligt

Jeg skal faktisk heller ikke. Jeg blev inviteret afsted, men jeg synes virkelig jeg havde brug for at være hjemme hos min kæreste og søn.

Anmeld

10. december 2011

camillakrath

bulderfiz skriver:

Jeg skal ikke

Men jeg har sendt kæresten afsted til fødselsdagsfest hos en af hans klassekammerater, så jeg skal bare hygge med film i aften

Ej hvor hyggeligt. Jeg har overvejet om jeg skulle se den der "Dirch" i aften

Anmeld

10. december 2011

camillakrath

SaNiNa skriver:

Nej desværre der er ellers julefrokost i manden firma, men valgte at blive hjemme med Naia syntes ikke lige hun skulle ud blandt 1800 andre fulde mennesker.

Der skulle ellers bowles, danses hygges og se Jonatan spang med overnatning på hotel.

Så Nicklas blev afleveret i århus til hygge med tante og onkel og så køre Naia og jeg tilbage til fyn da manden var aflevret i horsen

Imorgen kan vi så køre til jylland og hente dem igen, men så gør vi lige et lidt længere ophold i århus til julehygge glæder mig

Ej det kan jeg godt forstå. Det lyder som en rigtig god fest ellers. Men når de er så små er det nogen gange bedre at være hjemme

Det er godt i lige kan få lidt julehygge ud af det imorgen, så det ikke bare blir ren køretur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.