slam - der fik jeg den! haha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

Anette&Sophia

merichs skriver:

Blev også sådan lidt HMMM!

det kan jeg dælme godt forstå!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

twinny

min mormor blev ved med at røre ved mine mave  2 dage efter jeg havde født  og spurgte om de ikk havde glemt en derinde...  

Ihhh hvor var jeg irriteret...

Anmeld

10. december 2011

Anette&Sophia

twinny skriver:

min mormor blev ved med at røre ved mine mave  2 dage efter jeg havde født  og spurgte om de ikk havde glemt en derinde...  

ej hvor unfair!

Anmeld

10. december 2011

camillakrath

anetteb skriver:

Min kære mand var så sød at tage lille pigen igår, så mutti kunne komme ud og brænde noget krudt af med tøserne.

Vi møder en af vores bekendte, han siger så: "Har du ikke født endnu? Glæder ulrik sig?" tak for lort haha.
- "Jeg fødte for 4 uger siden, og ulrik er overlykkelig "
Nøjs han blev flov. haha.

Senere møder jeg så en anden gammel kammerat, han troede først at jeg stadig var sammen med min eks, hvilket var 3 år siden. hehe.
han overhøre en samtale mellem mig og tøserne, omkring baby og mig. Så udbryder han: "du er da lækker af en gravid at være" - ej nu holder vi dælme!
Kigger så på ham og siger at jeg så fødte for 4 uger siden. Så udbryder han: "Det gør dig jo kun endnu mere lækker" og så kravlede han i sit mussehul af flovhed. haha

altså har da tabt mig 12 kilo, men det er åbenbart ikke nok haha

Ville lige dele min engangs bytur med jer Der er altid nogle mennesker der dummer sig

Godt de ikke havde sagt det til mig - jeg var blevet snotsur!

Anmeld

10. december 2011

Anette&Sophia

camillakrath skriver:

Godt de ikke havde sagt det til mig - jeg var blevet snotsur!

jeg bliver nok nærmere lidt ramt. lider ikke af for meget selvtillid, men er heldigvis blevet bedre til at kigge efter de gode ting og sætte pris på dem, istedet for kun at finde fejl. men har da heldigvis en kæreste der ikke kan holde nallerne for sig selv, så der må da være noget tiltrækkende, og ikke bare en der ligner en der er gravid pga for meget babyfedt hehe.

Anmeld

10. december 2011

lycly

twinny skriver:

Årh hvor strengt ! Det er lige omkring maven man har mest selvtillid 2 dage efter en fødsel

Anmeld

10. december 2011

twinny

anetteb skriver:

ej hvor unfair!

Ja ikk? Jeg blev også total irriteret... jaah min mave var nok lidt stor to dage efter, men der lå også to rimelig store bebser. Og jeg er bare glad jeg hurtig kom til at ligne mig selv.

Anmeld

10. december 2011

Anette&Sophia

twinny skriver:

Ja ikk? Jeg blev også total irriteret... jaah min mave var nok lidt stor to dage efter, men der lå også to rimelig store bebser. Og jeg er bare glad jeg hurtig kom til at ligne mig selv.

lige præcis!
jeg er også næsten lige så "tynd" som før, når jeg vender siden til spejlet, men der er kommet nogle fine håndtag, som gerne snart må gå væk :b hehe.
- men de kan heldigvis skjules med det rette tøj ( det er bare lige at finde det haha )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.