slam - der fik jeg den! haha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. december 2011

Anette&Sophia

Min kære mand var så sød at tage lille pigen igår, så mutti kunne komme ud og brænde noget krudt af med tøserne.

Vi møder en af vores bekendte, han siger så: "Har du ikke født endnu? Glæder ulrik sig?" tak for lort haha.
- "Jeg fødte for 4 uger siden, og ulrik er overlykkelig "
Nøjs han blev flov. haha.

Senere møder jeg så en anden gammel kammerat, han troede først at jeg stadig var sammen med min eks, hvilket var 3 år siden. hehe.
han overhøre en samtale mellem mig og tøserne, omkring baby og mig. Så udbryder han: "du er da lækker af en gravid at være" - ej nu holder vi dælme!
Kigger så på ham og siger at jeg så fødte for 4 uger siden. Så udbryder han: "Det gør dig jo kun endnu mere lækker" og så kravlede han i sit mussehul af flovhed. haha

altså har da tabt mig 12 kilo, men det er åbenbart ikke nok haha

Ville lige dele min engangs bytur med jer Der er altid nogle mennesker der dummer sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

birthee

Ja ja - man skal da høre for man ser godt ud

Anmeld

10. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahahha. Årh, stakkel!  Det får mig lige til at tænke at når jeg har født så forlader jeg aldrig hjemmet UDEN bebse! - Så kan folk da gå udfra at jeg bare er tyk, og altså ikke stadig er gravid

Anmeld

10. december 2011

merichs

anetteb skriver:

Min kære mand var så sød at tage lille pigen igår, så mutti kunne komme ud og brænde noget krudt af med tøserne.

Vi møder en af vores bekendte, han siger så: "Har du ikke født endnu? Glæder ulrik sig?" tak for lort haha.
- "Jeg fødte for 4 uger siden, og ulrik er overlykkelig "
Nøjs han blev flov. haha.

Senere møder jeg så en anden gammel kammerat, han troede først at jeg stadig var sammen med min eks, hvilket var 3 år siden. hehe.
han overhøre en samtale mellem mig og tøserne, omkring baby og mig. Så udbryder han: "du er da lækker af en gravid at være" - ej nu holder vi dælme!
Kigger så på ham og siger at jeg så fødte for 4 uger siden. Så udbryder han: "Det gør dig jo kun endnu mere lækker" og så kravlede han i sit mussehul af flovhed. haha

altså har da tabt mig 12 kilo, men det er åbenbart ikke nok haha

Ville lige dele min engangs bytur med jer Der er altid nogle mennesker der dummer sig

Tsk tsk tsk, ja man skal høre meget før ørene falder af...

En af min mors veninder spurgte mig 3 mdr efter jeg havde født: Er du gravid igen?

Anmeld

10. december 2011

Sara.

Hi hi hi hi hi.. Der fik jeg mig da lige et godt grin :-)

Men altså maven skal jo lige lidt på plads igen... Jeg har født for 1½ år siden og kunne sikkert også gå for en gravid Men det er da lidt sødt de siger sådan..

3 dage efter jeg havde født kom 3 af mine barnsdomsveninder op og så min datter..

Det første min veninde udbrød var "eeeejjjj du ligner jo en der ikke har født endnu...." tak for skrald. Men jeg var den første i hele vennegruppen der fik barn. En anden veninde som på et tidspunkt sagde hun aldrig ville have børn... Hun sad og holdte Lærke og så lavede Lærke afføring og sagde en underlig lyd imens.... så sagde hun "ej hvor smart at sån nogen siger lyd når de har lavet lort..." haha...

Anmeld

10. december 2011

Anette&Sophia

birthee skriver:

Ja ja - man skal da høre for man ser godt ud

haha. ja da

Anmeld

10. december 2011

Anette&Sophia

rikkeregnbue skriver:

Hahahha. Årh, stakkel!  Det får mig lige til at tænke at når jeg har født så forlader jeg aldrig hjemmet UDEN bebse! - Så kan folk da gå udfra at jeg bare er tyk, og altså ikke stadig er gravid

hehe. du har en pointe :-)

Anmeld

10. december 2011

Anette&Sophia

merichs skriver:

Tsk tsk tsk, ja man skal høre meget før ørene falder af...

En af min mors veninder spurgte mig 3 mdr efter jeg havde født: Er du gravid igen?

ej tak for lo**

Anmeld

10. december 2011

Anette&Sophia

Sara. skriver:

Hi hi hi hi hi.. Der fik jeg mig da lige et godt grin :-)

Men altså maven skal jo lige lidt på plads igen... Jeg har født for 1½ år siden og kunne sikkert også gå for en gravid Men det er da lidt sødt de siger sådan..

3 dage efter jeg havde født kom 3 af mine barnsdomsveninder op og så min datter..

Det første min veninde udbrød var "eeeejjjj du ligner jo en der ikke har født endnu...." tak for skrald. Men jeg var den første i hele vennegruppen der fik barn. En anden veninde som på et tidspunkt sagde hun aldrig ville have børn... Hun sad og holdte Lærke og så lavede Lærke afføring og sagde en underlig lyd imens.... så sagde hun "ej hvor smart at sån nogen siger lyd når de har lavet lort..." haha...

hahaha. hvor godt altså det den sidste veninde sagde

Anmeld

10. december 2011

merichs

anetteb skriver:

ej tak for lo**

Blev også sådan lidt HMMM!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.