Anonym skriver:
Ja, jeg ved ikke helt hvor jeg skal starte. Kan starte med at sige at jeg elsker min kæreste meget højt, er er super glad for at han er faren til mit barn 
MEN MEN MEN her de sidste par uger har jeg virkelig været irriteret og ked af det.. Føler mig meget misforstået af ham hver gang jeg fortæller noget eller siger min mening om et eller andet. Føler han vrisser af mig eller gør grin med mig. Nogle gange bliver han fornærmet og føler at jeg angriber ham, hvilket overhovedet ikke var min intention! 
Ved ikke hvad jeg skal gøre... Et lille eksempel på min frustration. I går aftes kom min kæreste hjem fra job. Jeg har i en time prøvet at berolige vores søn (som er 2 måneder) har badet ham i dejligt varmt bad og er i gang med at prøve at putte ham (kl. er ca. 22). Min kæreste spørger om han skal prøve at putte, og jeg siger ja det må du da gerne
glad for at han vil prøve, da jeg ellers altid putter...
MEN han tager vores søn med ind i stuen, som er lidt imod min plan med at få vores søn til at blive vant til at det er mørkt og aften og dermed puttetid (inde på værelset!) og det fortæller jeg min kæreste, meget stille og roligt. Pludselig græder vores søn, og min kæreste sidder bare og stirrer ud i luften uden at gøre noget, det ligner han blev ekstremt fornærmet over min plan.. Jeg bliver faktisk lidt rasende, tager min søn og går tilbage til værelset og trøster og putter.....
Ja, jeg ved ikke om jeg overreagere, men dette er bare ét ud af mange tilfælde hvor jeg føler min kæreste er meget nærtagende, og hvor jeg tænker at jeg da ligeså godt kunne være alene-mor
vil helst ikke ha det sådan.....
Ved ikke lige hvad jeg ville med det... Har i prøvet noget lign.? Og hvad synes i jeg skal gøre?
(skal lige siges at jeg har prøvet at konfrontere ham - men fik ikke noget ud af det...
bliver så ked, for jeg ved at vores søn kan mærke den stemning der er i huset for tiden.. Øv altså...)
jeg må indrømme at jeg synes du overreagerer en del.. manden er lige kommet hjem fra arbejde, spørg pænt om han skal putte og have lidt tid alene med sin søn.. og det bliver du sur over?
jeg kan da godt forstå hvis han tænker sit nogen gange, for ja self skal jeres barn sove, men om det tager en halv time mere end du plejer at tage om det, er det ikke lidt underordnet?