Hjææææælp! EN smag af desinficerende gel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Det er et forsøg værd! Nytter ikke noget ikke at kunne få næring til kroppen, når man er syg jo!

det gør hvertfald hele processen med at blive rask lidt mere langtrukken.

Det lyder også som en lidt hård start for den lille familie, jeg håber da snart at du bliver helt rask og kan begynde at nyde det hele lidt mer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

det gør hvertfald hele processen med at blive rask lidt mere langtrukken.

Det lyder også som en lidt hård start for den lille familie, jeg håber da snart at du bliver helt rask og kan begynde at nyde det hele lidt mer

Tak skal du have! Det går da fremad. Rose trives mere og græder mindre, nu er det bare mig der er syg hele tiden! Der var ingen der havde sagt det skulle være nemt

Anmeld

10. december 2011

Carina1977

Giraffen skriver:

hmmm hvad med mælk? jeg synes selv at det basiske ofte ka gå ind og dulme smagen af hvad det nu er der skal væk.... et forsøg værd

og øv jeg ku ha gjort nøjagtig det samme som dig, så ingen hån herfra

Mælk er rigtig godt  Altså øhhh nu drikker jeg ikke selv ret meget mælk, men det er godt at drikke til det her formål haha 

Anmeld

10. december 2011

Krussedulle

Frøken J. skriver:

Vi har ikke noget, men vi skal ud til svigerne senere i dag, måske har de.. Det er da forsøget værd

Det er måske et forsøg værd ... Jeg håber du finder en løsning ellers må du bide i det sure æble, og håbe at jo mere du spiser og drikker, jo bedre bliver det?!

Anmeld

10. december 2011

Giraffen

Carina1977 skriver:

Mælk er rigtig godt  Altså øhhh nu drikker jeg ikke selv ret meget mælk, men det er godt at drikke til det her formål haha 

mælk er uundværligt hvis man spiser meeeega stærkt mad, det er utroligt hvad det kan skabe ag harmoni i ens mund :p

Anmeld

10. december 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Tak skal du have! Det går da fremad. Rose trives mere og græder mindre, nu er det bare mig der er syg hele tiden! Der var ingen der havde sagt det skulle være nemt

Godt I i det mindste kan planlægge det så I ikke er syge på samme tid

hvordan gik busturen egentlig forleden, har tænkt lidt på dig og dine traumeoplevelser ?

Anmeld

11. december 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

Godt I i det mindste kan planlægge det så I ikke er syge på samme tid

hvordan gik busturen egentlig forleden, har tænkt lidt på dig og dine traumeoplevelser ?

Jamen det gik faktisk ok! Det var lidt bøvlet, fordi busserne var proppet, men det gik bedre end første gang! Da jeg skulle hjem var det en bus med trapper, og det magtede jeg altså ikke, så jeg ventede på den næste

Anmeld

12. december 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Jamen det gik faktisk ok! Det var lidt bøvlet, fordi busserne var proppet, men det gik bedre end første gang! Da jeg skulle hjem var det en bus med trapper, og det magtede jeg altså ikke, så jeg ventede på den næste

eej det ka jeg godt forstå.... men det er godt at vide at jeg skal holde mig fra busser med trapper når det er godt man bor et sted hvor der trods alt kommer ret mange busser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.