For helvede jeg er en idiot, og det er ok at more sig på min bekostning!
I aftes ville jeg tage min temperatur, da jeg kunne mærke jeg havde feber. Vi har dog kun ét termometer, som vi har brugt i min datters bagdel, så jeg ville self. lige rengøre det.
Så først tører jeg det af med desinficerende gel (mistaaaaaaaake), skyllede det grundigt og så en gang kogende vand. Yes yes. Så målte jeg min temperatur i munden.
Det var dumt! For siden har jeg haft en smag af den der desinficerende gel i munden. Kan LIGE klare det, når jeg ikke spiser eller drikker, men så snart jeg indtager væske eller mad, forstærker det smagen x100, så jeg er ved at brække mig. Og har ligesom brug for at indtage en masse mad og væske, når jeg er så syg!!
Hvad fanden skal jeg gøre? Havde troet smagen ville blive "slidt af". Det var trods alt kl. 21 i aftes, men nej. Har forsøgt at børste hele munden, tunge, under tunge og læber, men det nytter ikke.
Virkelig et problem, for jeg er virkelig dårlig af ikke at få givet min krop noget energi.
Og ja, jegved nu, at der er bedre måder at rengøre et termometer på, men det nytter jo ikke at være bagklog..
Anmeld