Fordi der går folk rundt med hovedet under armen...
Fordi der er en prinsessedrøm der skal opfyldes, og bliver man skilt efter en måned er det jo tydeligt at enten har forholdet været dødsdømt før brylluppet eller også er man for ung og for hurtig til at vide hvad pokker man foretager sig.
Bare se de kendte....
Bliv gift, bliv mere kendt og bliv skilt....latterli cocktail for berømmelsens skyld.
Folk gør mange dumme ting for at redde et forhold og ofte de helt forkerte. Netop som at købe et større dyere hus, beder bi, få et barn mere eller blive gift, for kort tid efter at opgive det hele igen.
Sørgeligt. Men deres problem, kunne ikke være mere ligeglad om en af de unge mødre bliver skilt eller ej, det er ikek synd for dem det er et valg de tager fordi det er det de mener er bedst for dem, at de så så ofte mange gange før har taget felj i deres liv er trist, men ikke underligt.
Ellr realitystars som Amalie, hun bliver udnyttet groft fordi hun åbenbart har en lavere IQ end vådt bølgepap.Hun beder jo om at blive udnyttet desværre, sikkert uden at være for meget opmærksom på at det hele skder hende mere end det gavner...menigen, det må være hendes valg i sidste ende.
Men måske man burde have en reality-lav alder på 25, der har de fleste unge forlagt deres JEG-MIG og KUN MIG identitet og er så små begyndt at forstå hvad livet bringer en af både godt og ondt og hvordan man behandler sig selv bedst.
Aner da ikke om vi er gift for evigt,det kan ingen sige. Vi har holdt sammen i ca 12 år, været gift i snart 6 og har 2 børn og et på vej. Har da selv en god fornemmelse, men synes jo også vi har styr på livet
Tja, måske er vi skilt om 2 år, men jeg håber det da ikke.
Nå,men uanset hvad, så er det utroligt at flere og flere har rekord bryllypper og skildsmisser, man skulle tro de lærte noget af andre:-)