Hvorfor skilt efter "no time" ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. december 2011

Anonym trådstarter

Hører efterhånden om flere og flere, der bliver skilt under 1 år efter bryllupet. Uden at være moraliserene el. lign tænker jeg "hvorfor"? Kan selvfølgelig godt se, at der er nogle situationer såsom utroskab el. vold hvor der giver sig selv, men de andre. Hvad sker der på så kort tid, siden man er villig til, at slå en streg over der man kort forinden har lovet hinanden foran venner og familie?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

lukasmor

Anonym skriver:

Hører efterhånden om flere og flere, der bliver skilt under 1 år efter bryllupet. Uden at være moraliserene el. lign tænker jeg "hvorfor"? Kan selvfølgelig godt se, at der er nogle situationer såsom utroskab el. vold hvor der giver sig selv, men de andre. Hvad sker der på så kort tid, siden man er villig til, at slå en streg over der man kort forinden har lovet hinanden foran venner og familie?

jeg tror at parrene mangler noget "nyt og spændende" i forholdet. De tror det at blive gift måske lige er det der skal til. Festen/brylluppet er fantastisk og romantisk og så bliver det hverdag igen. Ingen mirakler er sket.. Tror det er her den ligger

Anmeld

9. december 2011

Oliver,Troia&Wictor

jeg tror mere folk gifter sig for hurtigt, og at alt er bedre når man er gift.....

Anmeld

9. december 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

jeg tror at parrene mangler noget "nyt og spændende" i forholdet. De tror det at blive gift måske lige er det der skal til. Festen/brylluppet er fantastisk og romantisk og så bliver det hverdag igen. Ingen mirakler er sket.. Tror det er her den ligger

Det er selfølgelig en mulighed 

Anmeld

9. december 2011

Dot D

Har hørt flere der nævner, at "det bliver hverdag", men det er ikke en fantastisk god grund at bruge, for hverdagen vil uundgåeligt komme snigende med den næste partner også

Anmeld

9. december 2011

SussieThyssen

Lukasmor skriver:

Jepp..er faktisk helt enig med dig

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. december 2011

Laulund87

Dot D skriver:

Har hørt flere der nævner, at "det bliver hverdag", men det er ikke en fantastisk god grund at bruge, for hverdagen vil uundgåeligt komme snigende med den næste partner også

Anmeld

10. december 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Jeg er lidt træt af folk altid tror, at fordi man ikke har været sammen i 10år inden man bliver gift, jamen så går det galt (denne tråd type har været op mange gange)

Det har noget med personerne at gøre, og hvor meget man vil arbejde for det, om man har kendt hinanden i 10år og bliver gift og derefter får en masse problemer og bliver skilt, betyder vel at man ikke kunne klarer det problemer der kom op. -og problemer kommer op uanset om man har kendt hinanden i 1 eller 10 år, det er en del af livet.

Mange mennesker har det med at give for let op.

Jeg kender folk der har kendt hinanden i 7 og 9 år inden de blev gift og tro mig... det går ikke bedre for dem, end for mine andre venner der blev gift efter blot 9 måneders kendskab.

Anmeld

10. december 2011

TaAsJu

Vi havde kendt hinanden et år da jeg blev gravid to da vi blev gift nu er vi gift på snart andet år.. Men tror det hele kommer når folk holder op med og kæmpe for hinanden også kommer hverdagen, og man bliver træt af hinanden. Og det sker uanset om det er to eller ti år man har vært sammen..

Anmeld

10. december 2011

Krussedulle

Hmm, altså jeg forstår det heller ikke helt.. min mand og jeg blev gift i år, efter knap 5 år som kærester ... Og pudsigt nok, snakkede vi selv om det, efter han havde læst at Camilla fra "De unge mødre" var blevet skilt efter 3 mdr's ægteskab.. Og jeg forstår det heller ikke.. Når man er kærester og evt har børn, og skændtes, så går man jo ikke bare fra hinanden.. Men er man gift, og skændtes, så bliver man straks skilt.. Hvorfor? .... Kan selvfølgelig godt forstå det, hvis det fx drejer sig om utroskab.. Men ellers har jeg også tit tænkt på det! .... Hverdagen er der jo uanset om man blot er kærester eller mand og kone!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.