Surt opstød ang. "prof" fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

dpb

Sakris skriver:

Ja, har også overvejet det med pengene. Men ville jo bare aller helst have billederne, så vi havde gaver til alle dem der ikke ønsker sig noget  Vil også sige at min film er knækket total idag. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op...

Nu har jeg så også lige læst dit oprindelige indlæg igen... og et eller andet sted syntes jeg at det måske også godt kunne virke lidt som om han trækker det i langdrag fordi hans pc netop er brændt sammen og han ikke har fået lavet ordentlig backup... altså = han faktisk ikke kan give jer billederne i ordentlig opløsning ved det self. ikke, for undskyldninger er der nok af, men syntes ikke han virker helt straight efter min mening!! for er det ovenstående der er sket, så må han jo gå til bekendelse og give penge retur i tide eller tilbyde ny session i tide så i kunne nå den deadline I havde!! Syntes en klage er på sin plads, for i har ikke fået det i har betalt for!! slut.

Kan godt forstå filmen er knækket for dig i dag, for i har bestemt ikke fået en fair behandling...

Qnuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Monica P skriver:

Gid hans røv vil klø, og hans arme være for korte...

Anmeld

11. december 2011

Sakris

Efter endnu en rykker og alternativet om at han bare kunne sende et billede af gangen på mail, til jeg havde fået dem alle i den rigtige størrelse, fik jeg lige pludselig en zip mappe tilsendt... Puhada, endelig efter 1,5 måneds forsinkelse.

Men billederne er gode, og jeg sad til kl. 2 i nat og bestilte billeder og satte kalendere op. Tak for jeres opbakning. Han vil ihvertfald aldrig blive brugt af os igen, det er helt sikkert!!!! 

Anmeld

11. december 2011

Sakris

dpb skriver:

Nu har jeg så også lige læst dit oprindelige indlæg igen... og et eller andet sted syntes jeg at det måske også godt kunne virke lidt som om han trækker det i langdrag fordi hans pc netop er brændt sammen og han ikke har fået lavet ordentlig backup... altså = han faktisk ikke kan give jer billederne i ordentlig opløsning ved det self. ikke, for undskyldninger er der nok af, men syntes ikke han virker helt straight efter min mening!! for er det ovenstående der er sket, så må han jo gå til bekendelse og give penge retur i tide eller tilbyde ny session i tide så i kunne nå den deadline I havde!! Syntes en klage er på sin plads, for i har ikke fået det i har betalt for!! slut.

Kan godt forstå filmen er knækket for dig i dag, for i har bestemt ikke fået en fair behandling...

Qnuz

Gudskelov var alle billederne i rigtig opløsning. Efter ENDNU en rykker, kunne han lige pludselig godt sende dem pr. mail! Åh det var bare så lettende en fornemmelse at åbne den zip-mappe og se at alt var som det skulle være. Nu håber jeg at bedster og Older bliver glade til jul! Tak for opbakningen

Anmeld

11. december 2011

Sakris

Nemesis skriver:

woow hvor ringe! Ellers kan jeg anbefale mary lou studio...vi har fået næsten 200 billeder..redigere næsten alle sammen, på cd og det tog 1 uge fra vi var der til vi havde dem.

ville helt klart skrive til den anden fotograf og sige at nu havde han x antal dage til levering ellers forventede i pengene tilbage.

:-) Sisse

Wow, vildt... Tak, Det vil jeg skrive bag øret. Men vi skal nok først til fotograf igen hvis vi om et par år eller 3 måske bliver velsignet med endnu et vidunder!

Anmeld

11. december 2011

Sakris

Monica P skriver:

Gid hans røv vil klø, og hans arme være for korte...

Hehe... Fik lige et godt grin. Tak...

Anmeld

11. december 2011

Kamulla

gud hvor er det ringe service, men har hørt ligenene før, og det var også en mandlig fotograf.. husker ikke hvad han hed eller hvor.. men kunne godt tyde på det var den samme...

håber de dukker op og i får dem sendt og fremkaldt

Anmeld

11. december 2011

Sakris

Camillas-Copenhagen.com skriver:

gud hvor er det ringe service, men har hørt ligenene før, og det var også en mandlig fotograf.. husker ikke hvad han hed eller hvor.. men kunne godt tyde på det var den samme...

håber de dukker op og i får dem sendt og fremkaldt

Vi har efter endnu en rykker endelig modtaget dem! Så puha... Og ja man forventer noget andet når man går til en garvet fotograf. Gudskelov blev billederne gode

Anmeld

11. december 2011

Kamulla

Sakris skriver:

Vi har efter endnu en rykker endelig modtaget dem! Så puha... Og ja man forventer noget andet når man går til en garvet fotograf. Gudskelov blev billederne gode

fantastisk... fik vist ikke set der var en update.. men dejligt det var en god en

Anmeld

11. december 2011

dpb

Sakris skriver:

Gudskelov var alle billederne i rigtig opløsning. Efter ENDNU en rykker, kunne han lige pludselig godt sende dem pr. mail! Åh det var bare så lettende en fornemmelse at åbne den zip-mappe og se at alt var som det skulle være. Nu håber jeg at bedster og Older bliver glade til jul! Tak for opbakningen

Super nice at i har fået billederne langt om længeSå er julen og bedsternes gaver alligevel reddet

Og det var da så lidt

Men hvis det er hans måde at gøre forretning på, er han da også sikker på hans kunder ikke kommer tilbage en anden gang og nul anbefalinger...

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.