På forhånd undskylder jeg lige et total surt opstød!
Den 5. oktober tog vi til en fotograf for at få taget billeder til julegaver. Han erkendte at han havde lidt travlt, så det kunne tage op til 3 uger før vi fik vores billeder. Dette var også grunden til at vi bestilte fotograferingen i så god tid før jul.
Fotograferingen gik godt, og vi fik besked på at billederne til udvælgelse ville blive sendt i løbet af et par dage, mens de redigerede billeder så ville blive sendt efter 3 uger.
Men der gik 1 og der gik 2 uger. I løbet af de første 3 uger skrev vi flere gange, for at finde ud af hvor vores billeder til udvælgelse blev af. Og endelig besværede han sig med at sende dem, efter undskyldningen om at hans computer med billederne var brændt sammen... Fint nok (men måske fint at meddele os). I løbet af to dage sender vi numrene på de billeder vi vil have, og tænker så at han nok ville fremskynde redigeringsprocessen lidt. MEN NIX
Han udbyder 225 gavekort til 70% på downtown. Og hvor blev vi af? Så tror fanden at han lige pludselig har travlt.
Vi har skrevet til ham flere gange. Har ringet til ham og bare fået af vide at han "beklager" og nok skal få dem sendt afsted.
I onsdags lovede han så at få dem sendt afsted torsdag, så jeg kunne modtage dem idag. Vi er virkelig kommet i tidsnød da billederne først skal fremkaldes og derefter skal sendes til udlandet (dette er nævnt for ham flere gange). Men indtil videre er billederne stadig ikke kommet med posten. Og er ved at opgive håbet for idag. Over 2 måneder og stadig ingen billeder!
Han nægter at give afslag i pris eller nogle uredigerede billeder med i prisen og den laaaange ventetid, hvilket bare får servicen til at virke endnu mere elendig. Kan ikke finde ud af om jeg skal købe andre julegaver til bedste- og oldeforældre!
Er bare så frustreret og mindes gudskelov aldrig at have fået SÅ dårlig service, og at stå overfor SÅ ligeglade miner fra én der skal sælge sine egne produkter. ØV, det er stressende.
Føler mig helt magtesløs. Man kan jo ikke gøre en skid overfor sådanne mennesker!
hm.... Det blev vidst langt...