tv2 nyhederne i går/idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. december 2011

nilletøz

Har i det det?

Med den stakkel pige Phatteera der skal udvises på lørdag???

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-46504583:politikere-vil-hj%C3%A6lpe-udvist-syv%C3%A5rig.html?forside

Liggger lige et link ind til dem der ikke har set det!

Jeg synes det er uetisk, at udevise hende, så umennekseligt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Hasselnødden

Er helt enig! Med den samme smøre som med alle de andre børn under 18 der efterhånden er blevet sendt afsted uden forældrene, at de ikke kan integreres - ned til uvished eller til familie så langt ude at de aldrig har mødt barnet.. amen jeg syntes det er hovedrystende og stod ude på badeværelset og tænkte på en befrielsesplan, en protest, at stoppe hendes udvisning og forhindre at hun bliver udvist... hjerteskærende, kan også huske jeg lige kort tænkte, hvad med at sende dem ud over 18 der laver ballade istedet for små børn.... jeg forstår simpelthen ikke deres logik for denne handling og det gør mig stiktosset!

Anmeld

8. december 2011

Pige2009

Uforståeligt

Anmeld

9. december 2011

nilletøz

Hasselnødden skriver:

Er helt enig! Med den samme smøre som med alle de andre børn under 18 der efterhånden er blevet sendt afsted uden forældrene, at de ikke kan integreres - ned til uvished eller til familie så langt ude at de aldrig har mødt barnet.. amen jeg syntes det er hovedrystende og stod ude på badeværelset og tænkte på en befrielsesplan, en protest, at stoppe hendes udvisning og forhindre at hun bliver udvist... hjerteskærende, kan også huske jeg lige kort tænkte, hvad med at sende dem ud over 18 der laver ballade istedet for små børn.... jeg forstår simpelthen ikke deres logik for denne handling og det gør mig stiktosset!

Kunne ikkehave sagt det bedre selv!!!

Ja alle dem der laver ballade, skulle sende ud, og fandme da ikke børn!!

I sådan en situation er jeg sku ikke stolt af at være dansker!!

Anmeld

9. december 2011

2721

Jeg syntes det er så forfærdeligt og jeg skammer mig enormt meget over at leve i et land der mener at så lille en pige skal udvises fordi hun ikke kan intergeres, sikke en gang P**!!!
Stakkels mor, stakkel søster og lille pige som endelig bliver genforent for blot at blive skillt igen.

Ville virkelig ønske der var noget jeg kunne gøre

Anmeld

9. december 2011

Hasselnødden

Heldigvis er sagen blevet sat i bero - enten med henblik på at vi forhåbentligt glemmer den så de kan sende hende afsted om en måneds tid i fred og ro - eller fordi de godt kan se fejlen... Bare hun dog får lov at blive permanent. Gid det gjaldt for alle børn, for hun er ikke den første og bliver desværre nok heller ikke den sidste... deres tankegang er sådan lidt ala "går den så går den.." Man kan bare ikke tillade sig at føre den slags "politik" overfor børn og familier. Det er ikke ok og det vil aldrig være.

Anmeld

9. december 2011

Darling<3

Skal jeg være helt ærlig??

Jeg synes det er fair nok at den lille pige ikke kan bo i DK..

Det er synd for pigen, ingen tvivl der, men hendes mor må åbenbart ikke mene at det er vigtigt nok at have hendes mindste pige hos sig - hun skulle have søgt om at få datteren ind i landet, senest 2 år efter at hun selv var kommet herop - men hvad hindrede hende?? Tiden?

Anmeld

9. december 2011

Muffinmus

At et land som Danmark, der burde ligge forrest hvad integration angår,ender med sådan en afgørelse er simpelthen uforståeligt dumt.

Så spænder de endnu engang ben for sig selv og går mod hvad der er både menneskeligt og imod barnets reelle tarv. Og resten af Danmark tarv for alt andet lige må man sige østens folk er dejlige mennekser der rent faktisk gør et forsøg på at få et job i landet. Modsat så mange andre der gør alt for at undgå det. 

Ønsker ikke lige frem at tage del i Ekstra Bladets diskutioner om enmet da man ikke altidf får noget fornuftigt ud af det,men vil jo give dem ret. De fleste af dem.

En overordentligt tåbelig beslutning der går ud over både mor, børn og familie. Magen til tankeløshed fra beslutningstagere der ikke er deres job værdige skal man lede længe efter.

Anmeld

9. december 2011

Mamalou

Honey<3 skriver:

Skal jeg være helt ærlig??

Jeg synes det er fair nok at den lille pige ikke kan bo i DK..

Det er synd for pigen, ingen tvivl der, men hendes mor må åbenbart ikke mene at det er vigtigt nok at have hendes mindste pige hos sig - hun skulle have søgt om at få datteren ind i landet, senest 2 år efter at hun selv var kommet herop - men hvad hindrede hende?? Tiden?

Det er en forældremyndighedssag i Thailand, der har gjort at pigen ikke kom med i første omgang. Man kan selvfølgelig undre sig over, hvordan moderen kunne flytte fra sin datter i første omgang, men jeg synes alligevel at det er hjerteskærende, at en syvårig pige skal adskilles fra sin mor og søster, med begrundelse i at hun aldrig bliver integreret... 

Anmeld

9. december 2011

nilletøz

Puslingen skriver:

Jeg syntes det er så forfærdeligt og jeg skammer mig enormt meget over at leve i et land der mener at så lille en pige skal udvises fordi hun ikke kan intergeres, sikke en gang P**!!!
Stakkels mor, stakkel søster og lille pige som endelig bliver genforent for blot at blive skillt igen.

Ville virkelig ønske der var noget jeg kunne gøre

Lige mine ord!!

Jeg er heller ikke stolt af at leve et i land hvor man behandler andre på den måde... 

Også deres undskyldning, den er da til at lukke op og skide i!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.