HVad syntes i om??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvad syntes i om navnet Milo (udtales som det staves for at undgå for store problemer for ham, men kan nu bedst selv lide det som det udtales på engelsk - Milow)

Uddyb gerne jeres svar

Nej det er ikke min kop te

Men sådan er vi jo så forskellige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Klokkeblomst88

Kan godt lige navnet.

Men kender en hollansk PIGE, som hedder det!!

Anmeld

9. december 2011

Sees

Tranebær skriver:

Synes det lyder som Mille eller et kælenavn til en Emil..

Min søn hedder Emil og bliver kaldt Milo/Millos

MEN, jeg synes det er rigtig sødt, og var Emil ikke blevet kaldt det, så var det da et navn jeg ville have overvejet til en evt. næste søn

Anmeld

9. december 2011

Holbæktrunten

Synes det er et fint navn - på dansk, fordi vi bor i DK. Of fint, fordi vi bliver mere og mere internationale, og det er et nemt navn at oversætte...

Det er også derfor vi valgte at kalde vores søn Noah - et fint navn der fungerer på både dansk og engelsk 

Anmeld

9. december 2011

lio

kender en der bliver kaldt det og undrer mig over hvorfor han ikke bare blev døbt det, det er jo rigtig sødt.

Anmeld

9. december 2011

chael

Anonym skriver:

Hvad syntes i om navnet Milo (udtales som det staves for at undgå for store problemer for ham, men kan nu bedst selv lide det som det udtales på engelsk - Milow)

Uddyb gerne jeres svar

Det var selv med på vores drenge liste over drengenavne

Jeg kan godt lide det

*Camilla

Anmeld

9. december 2011

MaleneJensen

Anonym skriver:

men er det ikke synd at han altid skal forklar sig hvis vi vælger at udtale det som på engelsk og der er nok også mange fra den lidt ældre generation der får problemer med det?

Det syntes jeg nu ikke..

Jeg kender en der har en søn der hedder milo som udtales på engelsk, det er såå SØDT

Anmeld

9. december 2011

Zeus

Jeg elsker det!

Anmeld

9. december 2011

Rødhætte

Anonym skriver:

Uddyb gerne jeres svar

Har stemt nej da det ikke lige er mig.. Men synes du skal se bort fra hvad andre synes

Anmeld

9. december 2011

felicity

Anonym skriver:

hvorfor vil du ikke selv kalde dit barn det?

jamen jeg synes ikke navnet er så pænt at JEG  ville kalde mit barn det.. men nu når jeg ser drengen som min veninde har, ja så synes jeg det er sødt til netop ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.