Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad syntes i om navnet Milo (udtales som det staves for at undgå for store problemer for ham, men kan nu bedst selv lide det som det udtales på engelsk - Milow)
Uddyb gerne jeres svar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja jeg kan godt lide det. synes det er nemt at udtale og rigtigt sødt
Jeg er blevet kaldt milo hele mit liv.. og gør det stadig af mine forældre.. Synes det er sødt..
Synes det lyder som Mille eller et kælenavn til en Emil..
Har svaret både og..., da jeg ikke synes om den danske udgave af navnet
jeg kender den sødeste lille dreng på 3 mdr. som hedder Milo, og ja derfor er navnet os sødt
ville ik selv kalde mit barn det... men åh hvor er han bare sød, Ham Milo bassen
Har sagt ja men er mest vild med den engelske udtale af navnet..
Baagøe skriver: Har svaret både og..., da jeg ikke synes om den danske udgave af navnet
men vil du ikke mene det er synd at at han altis skulle forklare sig hvis vi nu udtalte det som på engelsk?
MaleneJensen skriver: Har sagt ja men er mest vild med den engelske udtale af navnet..
men er det ikke synd at han altid skal forklar sig hvis vi vælger at udtale det som på engelsk og der er nok også mange fra den lidt ældre generation der får problemer med det?
felicity skriver: jeg kender den sødeste lille dreng på 3 mdr. som hedder Milo, og ja derfor er navnet os sødt ville ik selv kalde mit barn det... men åh hvor er han bare sød, Ham Milo bassen
hvorfor vil du ikke selv kalde dit barn det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128