Til jer der køber smykker på nettet. ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

lucas<3

Benjamins'mor skriver:

Her er den:

http://www.georgjensen.com/dk/fusion-pave-ring-18- kt-hvidguld-med-brillanter-3-dele

det er nok kun dronningen der køber dem. :O det er helt vildt for såen en ring..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

det er nok kun dronningen der køber dem. :O det er helt vildt for såen en ring..

Haha, ja og så er den sikkert for ''ungdommelig'' til hende, haha.

Anmeld

9. december 2011

lucas<3

Benjamins'mor skriver:

Haha, ja og så er den sikkert for ''ungdommelig'' til hende, haha.

haha ja

Anmeld

9. december 2011

Laura.

Benjamins'mor skriver:

Okay.

Men hvis du handler smykker på nettet, køber du så andre steder end www.chanti.dk?

Nu var det kun lige for at kigge, men jeg har aldrig handlet smykker på nettet, da jeg selv er ansat i en smykkebutik... men jeg kunne selvfølgelig godt finde på det.. og Chanti er jo billige..

Anmeld

9. december 2011

Giraffen

Benjamins'mor skriver:

Så kun 2 ikke så gode anmeldelser derinde.

Nårh jaja, men derinde er det jo også forholdsvis billigt, det er jo ikke mange steder man kan få så billige fingerringe.

nej det er måske rigtig nok - igen op til den enkelte, jeg ville ikke handle der, synes ham per virker usandsynlig arrogant og nedladende i hans kommentarer, prøv evt at se den anmeldelse fra 27. juni 2011 fra Annette og de kommentarer han har lavet

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

Laura. skriver:

Nu var det kun lige for at kigge, men jeg har aldrig handlet smykker på nettet, da jeg selv er ansat i en smykkebutik... men jeg kunne selvfølgelig godt finde på det.. og Chanti er jo billige..

Okay sejt.

Ja, det må man sige de er.

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

Giraffen skriver:

nej det er måske rigtig nok - igen op til den enkelte, jeg ville ikke handle der, synes ham per virker usandsynlig arrogant og nedladende i hans kommentarer, prøv evt at se den anmeldelse fra 27. juni 2011 fra Annette og de kommentarer han har lavet

Jeg tror nu ikke ham Morten har noget med siden at gøre, men jeg forstår ikke helt hvad hun er sur over, hvis der har stået på siden at den kun var 4,3 mm og det er den hun har bestilt, så burde hun ikke være utilfreds?

Anmeld

9. december 2011

Giraffen

Benjamins'mor skriver:

Jeg tror nu ikke ham Morten har noget med siden at gøre, men jeg forstår ikke helt hvad hun er sur over, hvis der har stået på siden at den kun var 4,3 mm og det er den hun har bestilt, så burde hun ikke være utilfreds?

tjaah for 650 kr... det er under en halv cm det er godt nok småt... 

men altså ja, jeg ville ikke handle der, men det er jo helt op til en selv

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

Giraffen skriver:

tjaah for 650 kr... det er under en halv cm det er godt nok småt... 

men altså ja, jeg ville ikke handle der, men det er jo helt op til en selv

Der stod vidst også det var et eller andet karat guld, eller også læste jeg forkert.

Anmeld

9. december 2011

Giraffen

Benjamins'mor skriver:

Der stod vidst også det var et eller andet karat guld, eller også læste jeg forkert.

tjah jeg synes bare den der post it der er sendt med er super flabet og vidner om dårlig kundeservice, men jeg er også lidt emsig med at kunderne bliver behandlet ordentligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.