Til jer der køber smykker på nettet. ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

:O OMG,,,

bamberg har en til 51000 nede i vinduet..:O

det tror jeg ikk lige jeg får råd til forløblig

Haha, OMG det var dyrt. Jeg har set en jeg godt kunne tænke mig hos Georg Jensen - 89.925 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Giraffen

Benjamins'mor skriver:

Det ved jeg så ikke, men så inde på trustpilot at ringe mange kun har anmeldt siden positivt.

men det er vigtigt ikke kun at læse de positive, det er der hvor alt går sm det skal.

jeg plejer også altid at læse hvad virksomheden så gør når det ikke går som det skal - ka varen fx byttes? 

men alts de ligger hvertfald nr 17 derinde,som i at der er 16 andre end dem der får endnu bedre anmeldelser 

og man vælger jo helt selv hvor man handler

Anmeld

9. december 2011

lucas<3

Benjamins'mor skriver:

Haha, OMG det var dyrt. Jeg har set en jeg godt kunne tænke mig hos Georg Jensen - 89.925 kr.

:O hold da kæft.

jeg var ved og falde ned a stolen

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

Giraffen skriver:

men det er vigtigt ikke kun at læse de positive, det er der hvor alt går sm det skal.

jeg plejer også altid at læse hvad virksomheden så gør når det ikke går som det skal - ka varen fx byttes? 

men alts de ligger hvertfald nr 17 derinde,som i at der er 16 andre end dem der får endnu bedre anmeldelser 

og man vælger jo helt selv hvor man handler

Så kun 2 ikke så gode anmeldelser derinde.

Nårh jaja, men derinde er det jo også forholdsvis billigt, det er jo ikke mange steder man kan få så billige fingerringe.

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Haha, haha.

Jeg var i Randers her den anden dag, tror det var tirsdag for at være helt præcis, så skulle jeg med en bybus, og mens jeg stod og ventede kiggede jeg lidt på de der reklamer der altid hænger, så så jeg denne vildt flotte ring, men da jeg så prisen tænkte jeg bare. OMG så får de sku nok ikke solgt ret mange af dem.

Anmeld

9. december 2011

Den lykkelige

Benjamins'mor skriver:

Det ved jeg så ikke, men så inde på trustpilot at ringe mange kun har anmeldt siden positivt.

Jeg har handlet der SÅ mange gange og synes et er en super side!! og fine smykker..

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

lucas<3 skriver:

Her er den:

http://www.georgjensen.com/dk/fusion-pave-ring-18- kt-hvidguld-med-brillanter-3-dele

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

Den lykkelige skriver:

Jeg har handlet der SÅ mange gange og synes et er en super side!! og fine smykker..

Okay, det lyder godt.

Anmeld

9. december 2011

Laura.

Benjamins'mor skriver:

Den dyreste koster 35.000

Der er også en ring til 100.000 bobs.. der sparer man så lige 50.000... det er for 1 ct. diamant...

Anmeld

9. december 2011

Benjamins'mor

Laura. skriver:

Der er også en ring til 100.000 bobs.. der sparer man så lige 50.000... det er for 1 ct. diamant...

Okay.

Men hvis du handler smykker på nettet, køber du så andre steder end www.chanti.dk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.