Tdc- nogen der ved??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Orkide86

Flodkilling skriver:

har du en alm computer /tastatur så er der en knap som hedder "screen" den ligger oppe ved F1, F2 osv,tasterne og plejer at ligge i højre side. kan du se det?

Jeg har en mini bærbar??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

gonefishing

Mirjam123 skriver:

Jeg har en mini bærbar??

ok så burde du havde en knap der hedder PrtSc

Anmeld

8. december 2011

Orkide86

Flodkilling skriver:

eller hvsi du har betalt over netbank kan du kopiere det ind i mailen.

hvis du har betalt over deres hjemmeside (hvis man kan det) med dankort, skulle de gerne kunne se det indenfor få timer.

Har gjort det over netbank.. Har kopiret siden og sendt til hende men er det godt nok?

Anmeld

8. december 2011

gonefishing

Mirjam123 skriver:

Har gjort det over netbank.. Har kopiret siden og sendt til hende men er det godt nok?

ja bestemt. ville jeg mene.

Anmeld

8. december 2011

Orkide86

Flodkilling skriver:

ok så burde du havde en knap der hedder PrtSc

Sker ingen ting når jeg trykker på den

Anmeld

8. december 2011

Orkide86

Flodkilling skriver:

ja bestemt. ville jeg mene.

Håber jeg.. så vil håbe den snart er åben igen. sku ikke til undvære.. og ikke rart ikke ku komme i kontakt med nogen når jeg er alene med min datter

Anmeld

8. december 2011

gonefishing

Mirjam123 skriver:

Sker ingen ting når jeg trykker på den

du kan nok ikke se der sker noget (det er tit man sidder og bander og trykker 20 gange, fordi der intet sker), men prøv at gå ind under "billeder". tror det er der de ligger. jeg har selv en MAC nu, så helt andet system

Anmeld

8. december 2011

gonefishing

Mirjam123 skriver:

Håber jeg.. så vil håbe den snart er åben igen. sku ikke til undvære.. og ikke rart ikke ku komme i kontakt med nogen når jeg er alene med min datter

nej for pokker, jeg ville sku også blive en smule panikken hvis min mobil pludselig gik ned. 

Anmeld

8. december 2011

Orkide86

Flodkilling skriver:

nej for pokker, jeg ville sku også blive en smule panikken hvis min mobil pludselig gik ned. 

Ja mega Sæt der sku ske noget..

Har skrevet en mailtil hende om det var rigtigt nok det jeg havde gjort men hun svare ikke. og kan stadig ikke skrive.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.