Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej..
Jeg har tdc, og havde glemt en regning så min mobil er lukket, jeg betalte regningen igår. Er der så nogen der ved hvornår de åbner den igen? Skal jeg ringe der ind eller??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mirjam123 skriver: Hej.. Jeg har tdc, og havde glemt en regning så min mobil er lukket, jeg betalte regningen igår. Er der så nogen der ved hvornår de åbner den igen? Skal jeg ringe der ind eller??
når de har modtaget betalingen. Men ring til dem, bed om en email og send dem en kvittering /screen shot på at den er betalt, så skal de nok åbne den. ellers går der nok et par hverdage
jeg mener at der er et gebyr du også skal betale for at få den åbnet igen..
Flodkilling skriver: når de har modtaget betalingen. Men ring til dem, bed om en email og send dem en kvittering /screen shot på at den er betalt, så skal de nok åbne den. ellers går der nok et par hverdage
Hvordan tager man sådan et screen shot?
Hun ville gerne åbne den hvis jeg sendte sådan et screen shot.. Men hvordan gør jeg det? hjælp
Hjælp
???
Mirjam123 skriver: Hun ville gerne åbne den hvis jeg sendte sådan et screen shot.. Men hvordan gør jeg det? hjælp
har du en alm computer /tastatur så er der en knap som hedder "screen" den ligger oppe ved F1, F2 osv,tasterne og plejer at ligge i højre side. kan du se det?
Mirjam123 skriver: ???
eller hvsi du har betalt over netbank kan du kopiere det ind i mailen.
hvis du har betalt over deres hjemmeside (hvis man kan det) med dankort, skulle de gerne kunne se det indenfor få timer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128