Tdc- nogen der ved??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
18 svar
0 synes godt om
8. december 2011

Orkide86

Hej..

Jeg har tdc, og havde glemt en regning så min mobil er lukket, jeg betalte regningen igår. Er der så nogen der ved hvornår de åbner den igen? Skal jeg ringe der ind eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Benjamins'mor

Jeg tror først den bliver åbnet når de kan se de har modtaget pengene, men ville da prøve at ringe alligevel.

Anmeld

8. december 2011

gonefishing

Mirjam123 skriver:

Hej..

Jeg har tdc, og havde glemt en regning så min mobil er lukket, jeg betalte regningen igår. Er der så nogen der ved hvornår de åbner den igen? Skal jeg ringe der ind eller??

når de har modtaget betalingen. Men ring til dem, bed om en email og send dem en kvittering /screen shot på at den er betalt, så skal de nok åbne den. ellers går der nok et par hverdage

Anmeld

8. december 2011

signe.

Mirjam123 skriver:

Hej..

jeg mener at der er et gebyr du også skal betale for at få den åbnet igen..

Anmeld

8. december 2011

Orkide86

Flodkilling skriver:

når de har modtaget betalingen. Men ring til dem, bed om en email og send dem en kvittering /screen shot på at den er betalt, så skal de nok åbne den. ellers går der nok et par hverdage

Hvordan tager man sådan et screen shot?

Anmeld

8. december 2011

Orkide86

Flodkilling skriver:

Hun ville gerne åbne den hvis jeg sendte sådan et screen shot.. Men hvordan gør jeg det? hjælp

Anmeld

8. december 2011

Orkide86

Hjælp

Anmeld

8. december 2011

Orkide86

???

Anmeld

8. december 2011

gonefishing

Mirjam123 skriver:

Hun ville gerne åbne den hvis jeg sendte sådan et screen shot.. Men hvordan gør jeg det? hjælp

har du en alm computer /tastatur så er der en knap som hedder "screen" den ligger oppe ved F1, F2 osv,tasterne og plejer at ligge i højre side. kan du se det?

Anmeld

8. december 2011

gonefishing

Mirjam123 skriver:

???

eller hvsi du har betalt over netbank kan du kopiere det ind i mailen.

hvis du har betalt over deres hjemmeside (hvis man kan det) med dankort, skulle de gerne kunne se det indenfor få timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.