Søger sted hvor man kan aflevere brugt legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Bshizzle

Tilføjelse.. der sidder mange på dba og Gul&Gratis som bare samler legetøj ind.. som faktisk slet ikke har brug for det..
De vil bare ha det billigt/gratis så de kan videre sælge/tjene på det..

Dette oplevede jeg for 1 år siden.. en mand der bare samlede "bortgives" ting ind så han kunne tjene på det..
Hvor man så i en samtale at det var et Par som ville af med nogle ting til familier som havde brug for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Toshiba

Zette skriver:

I Slagelse? Hmm det er en halv times kørsel fra mig... kan du linke til noget?

http://skysite.dk/haandtilhaand/  kanon forening

der er noget der hedder "fra mor til mor" i Holbæk hvis det er tættere på - det foregår på samme måde

Anmeld

8. december 2011

smokin

Bshizzle skriver:

Tilføjelse.. der sidder mange på dba og Gul&Gratis som bare samler legetøj ind.. som faktisk slet ikke har brug for det..
De vil bare ha det billigt/gratis så de kan videre sælge/tjene på det..

Dette oplevede jeg for 1 år siden.. en mand der bare samlede "bortgives" ting ind så han kunne tjene på det..
Hvor man så i en samtale at det var et Par som ville af med nogle ting til familier som havde brug for det.

det ved jeg godt. En på min kærestes arbejde lever af at klunse og sælge videre på det - og det er nok derfor jeg ikke blot har kastet det på dba. For så kommer det uden tvivl ikke det sted hen jeg ønsker. Måske er der nogle der kender et barn på 1 år der mangler legetøj? 

Anmeld

8. december 2011

smokin

Toshiba skriver:

http://skysite.dk/haandtilhaand/  kanon forening

der er noget der hedder "fra mor til mor" i Holbæk hvis det er tættere på - det foregår på samme måde

hmmm fedt... ja Holbæk er 10 min fra mig kan jeg google mor til mor?

Anmeld

8. december 2011

Toshiba

Zette skriver:

hmmm fedt... ja Holbæk er 10 min fra mig kan jeg google mor til mor?

kender ikke om de er på nettet.. men ellers kontakt håndtilhånd - de VED det.. de hjælper også på kryds og tværs ved feks arrangementer

Anmeld

8. december 2011

Miss Juul

Øhm ved ikke om der findes sådan et sted. Men hvad med mødrehjælpen??? De sælger det godt nok videre for penge. Pengene går så til selve fonden mødrehjælpen som deler julehjælp osv ud til mødre/familier der ikke har så meget at gøre godt med... Ved godt det ikke er helt det samme, men det eneste jeg lige kan komme i tanke om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.