Søger sted hvor man kan aflevere brugt legetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.592 visninger
15 svar
0 synes godt om
8. december 2011

smokin

Som bliver videreformidlet gratis til familier der måske ikke har så meget uden at de skal betale for det. Findes det overhovedet?

Jeg vil gerne give Malous legetøj som hun ikke gider mere videre - men ikke til rødekors eller i den dur som tjener penge på videresalg!

Måske findes det ikke, i så fald må jeg finde en sød familie eller flere på dba.

Har ryddet grundigt op idag og der er kommet en del til omkring 1 års alderen. Noget mere brugt end andet, men intet ødelagt legetøj, så vil absolut gerne glæde andre og give det videre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Alexander&Lærke

Jeg ved desværre ikke om sådan et sted findes.... Men syn tes det er en rigtigt fin tanke og håber at du vil kunne glæde en familie med det...

Anmeld

8. december 2011

Toshiba

Som bliver videreformidlet gratis til familier der måske ikke har så meget uden at de skal betale for det. Findes det overhovedet?

Jeg vil gerne give Malous legetøj som hun ikke gider mere videre - men ikke til rødekors eller i den dur som tjener penge på videresalg!

Måske findes det ikke, i så fald må jeg finde en sød familie eller flere på dba.

Har ryddet grundigt op idag og der er kommet en del til omkring 1 års alderen. Noget mere brugt end andet, men intet ødelagt legetøj, så vil absolut gerne glæde andre og give det videre. 

mødrehjælpen eller genbrugs butikker

retter lige indlæg - havde IKK fået set ikke til vidre salg....

ellers bortgiv det selv via nettet

Anmeld

8. december 2011

smokin

Toshiba skriver:

mødrehjælpen eller genbrugs butikker

læs lige indlægget igen! Jeg er ikke interesseret i at der skal tjenes penge på det. Jeg vil give det til dem som ikke har råd til at købe det brugt. Dem som måske endda ikke får julegaver. Det er de børn jeg vil finde frem til.

Anmeld

8. december 2011

Toshiba

Zette skriver:

læs lige indlægget igen! Jeg er ikke interesseret i at der skal tjenes penge på det. Jeg vil give det til dem som ikke har råd til at købe det brugt. Dem som måske endda ikke får julegaver. Det er de børn jeg vil finde frem til.

så det  og har rettet

Anmeld

8. december 2011

smokin

Toshiba skriver:

så det  og har rettet

hæhæ jeg så det også - BAGEFTER!

Men det bedste bud er vel dba bortgivelse. 

Anmeld

8. december 2011

Toshiba

Zette skriver:

nu ved jeg ikke hvor du bor... men der er mange foreninger der hjælper på den måde...

HåndtilHånd slagelse giver til de børn du søger i hvert fald

Anmeld

8. december 2011

Bshizzle

SUPER dejlig tanke...!!

Jeg må dog være dit svar skyldigt.. jeg vil da følge med her.. da jeg ligger inde med SÅ meget legetøj som jeg gerne vil af med når Nicolai er færdig med det.

Anmeld

8. december 2011

smokin

Toshiba skriver:

nu ved jeg ikke hvor du bor... men der er mange foreninger der hjælper på den måde...

HåndtilHånd slagelse giver til de børn du søger i hvert fald

I Slagelse? Hmm det er en halv times kørsel fra mig... kan du linke til noget?

Anmeld

8. december 2011

4kløver

Måske den der køre her på siden. Med at hjælpe dem i nød her til jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.