Skåle af perler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2011

Mille83

Dot D skriver:

Jeg brugte dem, man ville kalde de almindelige... Ikke de store maxi og ikke de små mini

Og jeg hældte dem bare i, også fordelte jeg dem op ad siderne, ikke noget med at vende dem eller noget

Okay, jeg må virkelig prøve det, det ser så fint ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

Hasselnødden

Det var da godt TS lige spurgte til de skåle, jeg gik igang med dem dagen efter tråden var oppe sidst og havde ikke fået med at du smurte dem med olie.. så jeg smed mine på en bageplade, med bagepladepapir og da de så var smeltede lagde jeg dem ned over en skål med bagepapir på og de er blevet helt vildt vinde og skæve - unikke kan jeg vist roligt kalde dem  med hjerte i bunden. Og havde også tænkt dem som julegaver fra Elias til bedsteforældrene.. har bare købt de små, da de store virkelig er dyre syntes jeg til det formål. Så tror jeg vil forsøge mig med den måde du beskriver her næste gang.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ej, det må vi prøve. Ungerne er vilde med, at lave perleplader og det kunne være sagen lige for dem.

Men hvad for en glasskål skal man bruge?

Anmeld

9. december 2011

Maja88

vil bare lige give et tip hvis det er ok?? eller en ide er det nok mere....

har en veninde som havde en hjerte udstikker form...

den lå hun så på en bageplade med papir under og så hældte hun pinke og røde hjerter i og smeltede dem... en snor igennem da de var færdige og voila... så var der juletræ's pynt..

også gjort med juletræs form

Anmeld

9. december 2011

MoarHvidovre

Dot D skriver:

Når der er olie i skålen, så nærmest klistre perlene sig fast på skålens sider. Så det er egentligt ret nemt. Hvis du bruger HAMA perler, så er der ingen giftige dampe Jeg kunne ikke en gang lugte det, da de var i ovnen

Hvad for nogen skåle skal man bruge?

Anmeld

9. december 2011

Alexander&Lærke

MoarHvidovre skriver:

Hvad for nogen skåle skal man bruge?

Bare alm glas skåle som kan tåle at komme i ovnen i ca 10 min, men de kan de fleste nok godt klare.... Hael selv lige lavede nogen..

Anmeld

9. december 2011

MoarHvidovre

Mette&Alexander skriver:

Bare alm glas skåle som kan tåle at komme i ovnen i ca 10 min, men de kan de fleste nok godt klare.... Hael selv lige lavede nogen..

Ej, det må jeg prøve med børnene - de elsker, at lave perleplader og det kunne være et sjovt alternativ

Anmeld

9. december 2011

Dot D

Mille83 skriver:

Okay, jeg må virkelig prøve det, det ser så fint ud 

Glæder mig til at se, hvad du får lavet

Anmeld

9. december 2011

Dot D

Det var da godt TS lige spurgte til de skåle, jeg gik igang med dem dagen efter tråden var oppe sidst og havde ikke fået med at du smurte dem med olie.. så jeg smed mine på en bageplade, med bagepladepapir og da de så var smeltede lagde jeg dem ned over en skål med bagepapir på og de er blevet helt vildt vinde og skæve - unikke kan jeg vist roligt kalde dem  med hjerte i bunden. Og havde også tænkt dem som julegaver fra Elias til bedsteforældrene.. har bare købt de små, da de store virkelig er dyre syntes jeg til det formål. Så tror jeg vil forsøge mig med den måde du beskriver her næste gang.

Hi hi, det er da nogler flotte og UNIKKE lysestager, du har fået lavet....

Ja, olie er en rigtig god ting at få med

Anmeld

9. december 2011

Mille83

Dot D skriver:

Glæder mig til at se, hvad du får lavet

Ja jeg skal rigtig igang, men er det ligemeget hvilken olie det er?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.