Skåle af perler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.213 visninger
66 svar
0 synes godt om
8. december 2011

GitteC78

Hej

For noget tids siden var der en herinde, der viste billeder af nogle skåle lavet af perler. Men jeg kan ikke lige finde det, nogle der kan hjælpe??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Dot D

Jeg har lagt disse ind

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2011

GitteC78

Dot D skriver:

Jeg har lagt disse ind

Ja det var nemlig lige dem. Hvordan var det nu du laver dem?  super fine

Anmeld

8. december 2011

LinLin

8. december 2011

Dot D

GitteC78 skriver:

Ja det var nemlig lige dem. Hvordan var det nu du laver dem?  super fine

Tak for det

Skålene er lavet ved at smøre en glasskål godt med olie og derefter putter perler op ad kanterne. Så skal de i ovnen ved 200 g (ikke varmluft) og så tager du dem ud af ovnen, når de er smeltet. Så lod jeg dem stå lidt, så var de nemme at tage ud

Anmeld

8. december 2011

GitteC78

Dot D skriver:

Tak for det

Skålene er lavet ved at smøre en glasskål godt med olie og derefter putter perler op ad kanterne. Så skal de i ovnen ved 200 g (ikke varmluft) og så tager du dem ud af ovnen, når de er smeltet. Så lod jeg dem stå lidt, så var de nemme at tage ud

Tusind tak... Tror jeg vil prøve at lave det en dag

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Dot D skriver:

Tak for det

Hvis jeg lige må spørge, hvis det ikke er på varmluft, hvad så? Vores har nemlig kun grill, varmluft og lys.

Anmeld

8. december 2011

Dot D

GitteC78 skriver:

Tusind tak... Tror jeg vil prøve at lave det en dag

Det skulle du tage at gøre, det er rigtigt nemt og rigtigt sjovt... Det der tog lang tid for os, var at sortere i farver

Anmeld

8. december 2011

GitteC78

Dot D skriver:

Det skulle du tage at gøre, det er rigtigt nemt og rigtigt sjovt... Det der tog lang tid for os, var at sortere i farver

Ja det kan jeg forestille mig

Anmeld

8. december 2011

Dot D

Benjamins'mor skriver:

Hvis jeg lige må spørge, hvis det ikke er på varmluft, hvad så? Vores har nemlig kun grill, varmluft og lys.

Så skal der være godt med olie, perlerne kan hænge fast i Jeg prøvede ikke med varmluft, men kunne godt forestille mig, at luften kunne rykke noget med perlerne. 

Undre mig bare over, at du ikke har "almindelig" ovnfunktion, det troede jeg, at alle ovne havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.