Hjælp til aftensmad med : kyllinge filet!! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. december 2011

freiasmor

Jeg er lost lige nu !!

det må gerne være spændende og med dejlige grønsager til som ikke er brocoli-hvidkål osvosv..

og INGEN kartofler - det må vi ik spise mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

lycly

freiasmor skriver:

Jeg er lost lige nu !!

det må gerne være spændende og med dejlige grønsager til som ikke er brocoli-hvidkål osvosv..

Altså skal du lave noget med kyllingfilet? 

Min veninde lavet noget super lækkert forleden, hun havde lavet indbagt kylling (i butterdej) med pikant ost og rød peber i. Smagte SÅ godt. Vi fik så godt nok kartofler til, men I kan jo bare spise ris til fx. Og så salat og dressing. Mums

Anmeld

8. december 2011

freiasmor

LunaLykke skriver:

Altså skal du lave noget med kyllingfilet? 

Min veninde lavet noget super lækkert forleden, hun havde lavet indbagt kylling (i butterdej) med pikant ost og rød peber i. Smagte SÅ godt. Vi fik så godt nok kartofler til, men I kan jo bare spise ris til fx. Og så salat og dressing. Mums

hehe ja jeg har kyllinge bryst filet(tror da det staves sådan, men sys det ser forkert ud) ... og det lyder da super lækkert

Anmeld

8. december 2011

lycly

freiasmor skriver:

hehe ja jeg har kyllinge bryst filet(tror da det staves sådan, men sys det ser forkert ud) ... og det lyder da super lækkert

Det er rigtig stavet Det er også bare super lækkert, skal også selv prøve at lave det en dag. Kyllingen skal bare lige hurtigt steges på panden først, for den bliver ikke færdig i ovnen, butterdej skal jo ikke have så lang tid

Anmeld

8. december 2011

freiasmor

LunaLykke skriver:

Det er rigtig stavet Det er også bare super lækkert, skal også selv prøve at lave det en dag. Kyllingen skal bare lige hurtigt steges på panden først, for den bliver ikke færdig i ovnen, butterdej skal jo ikke have så lang tid

det selvfølgelig rigtigt må squ prøve at lave det

Anmeld

8. december 2011

maisofie

vi har sommetider puttet pesto inden i og ost og noget røget skinke eller bacon omkring.. og så en halv time i ovnen med pasta til. det smager super godt..

Anmeld

8. december 2011

Jakob'sMor

freiasmor skriver:

Jeg er lost lige nu !!

Bank fileten flad og læg to blade frisk Basilikum på og læg den dobbelt, holdt sammen med to skiver parmaskinke, ris til og sukkerlrter, mums

Anmeld

8. december 2011

christinak

freiasmor skriver:

Jeg er lost lige nu !!

Vi plejer at lave kylling filet med pikant ost i og bacon rundt om, og så ind i ovnen, og med rodfrugter i ovnen pastinak, rødbede, gullerødder, selleri og hvad man ellers vil have i blandingen

Anmeld

8. december 2011

HeidiØ

Hvad med kylling med ris og karry så? Så nogle kogte gulerødder til! Al dente - der skal lige være lidt bid i rødderne

Anmeld

8. december 2011

HeidiØ

christinak skriver:

Vi plejer at lave kylling filet med pikant ost i og bacon rundt om, og så ind i ovnen, og med rodfrugter i ovnen pastinak, rødbede, gullerødder, selleri og hvad man ellers vil have i blandingen

Ej manner det lyder lækkert. Skære du fileten op mens den er rå og putter pikantost i eller hvordan foregår det? Ej den skal vel lige steges først?...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.