Emmaljunga uniq stellet. Andre der er utilfreds???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

cecilie1984

Zette skriver:

Nej jeg fik et nyt.. De bytter ikke til et andet stel desværre. Eller det er kun hvad jeg tror. 

og er der ikke problemer  med det nye stel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

smokin

cecilie1984 skriver:

og er der ikke problemer  med det nye stel

Nej det var der ikke. jeg solgte min barnevogn kort tid efter men gjorde køber opmærksom på at det var byttet. Man kan i øvrigt smøre det oppe i "krydset" (håber det giver mening) jeg fik nemlig spat af at det gamle knirkede så meget at Malou vågnede af det. Min far skilte den helt ad og fik knirken til at gå væk. Jeg havde mest problemer med hjulene at den kørte skævt. og det var derfor jeg fik det byttet. De gad ikke reparere den sure kællings stel tilsidst.... 

Anmeld

8. december 2011

An&Jo

cecilie1984 skriver:

vores barnevogn er kun 4 mdr gammel og den knirker hver gang man går med den. Det er stellet og hjulene der knirker.

Har en gang fået hjulene ordnet i butikken nen nu er problemet der altså igen.

Synes det er selve stellet der knirker mest. Når man går med den og trykker lidt ned i styret larver den.

Jeg tænker den er altså KUN 4 mdr gammel, så hvordan lyder den så når den er feks 2 år gammel.

Har faktisk fortrudt jeg ikke købte den med et alm stel, udover det betaler man jo extra for at få uniq stellet, og synes BESTENT ikke det er pengene vædr.

Kan jeg forlange at få mit stel byttet til et alm???

Er der andre der er utilfreds med dres uniq stel???

jeg havde uniq stellet, og jeg var fuldt ud tilfreds.. har aldrig oplevet at det knirkede eller andet..
Du kan godt gå ind i butikken med det, og når du laver reklamation tredje gang har du krav på at få pengene tilbage eller en ny vare..

men synes det lyder mærkeligt at det knirker så meget, min veninde har også uniq og hun har heller aldrig døjet med det.. faktisk har jeg kun hørt om én der var utilfreds med det stel, og det var en herinde..

Anmeld

8. december 2011

KarinaIda

Da vi købte vores første emmaljunga, var det også med uniQ stel, og holde da op, det er det værste stel jeg nogen sinde har haft... Vi havde vognen 1 uge, så solgte vi den igen og gik ud og købte en anden emmaljunga med det gode gamle stel, og det fortryder vi ikke et minut.. Det er det bedte stel vi har haft, og vi er så glade for vores vogn nu

Her var det både stel og hjul der knirkede på det uniQ og så kørte den også skævt, og lige meget hvad vi gjorde for og få det til og stoppe, så hjalp det ikke!!

Så skal jeg råde folk til noget, så det helt bestemt og holde sig langt væk fra uniQ og så købe det gode gamle stel i stedet for...

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

cecilie1984 skriver:

mine hjul er blevet smurt

men synes den største knirken kommer fra stellet

Hmm det var sq da irriterende Så ville jeg nok også se om jeg kunne returnere det!

Anmeld

8. december 2011

cecilie1984

Katte87 skriver:

Hmm det var sq da irriterende Så ville jeg nok også se om jeg kunne returnere det!

fik det bare igen smurt

Anmeld

8. december 2011

SaNiNa

Vi har haft vores til rep 3 gang og de vil ikke bytte til et nyt skruerne i håndtaget bliver ved med at falde ud og hjulene går i stykker.

Syntes det er dejligt det er så let, men syntes det er træls det er så ringe i kvalitet vores vogn er nu 2½ år.

Det knirker dog ikke

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

VD40 olie, og så knirker den ikke mere.

Har selv en helt anden barnevogn, men den knirkede også helt vildt i starten, så smurte vi den og vupti, så stoppede det.

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

Benjamins'mor skriver:

VD40 olie, og så knirker den ikke mere.

Har selv en helt anden barnevogn, men den knirkede også helt vildt i starten, så smurte vi den og vupti, så stoppede det.

Det er det samme olie jeg brugte Og  jeg har heller ikke haft problemer med den siden. 

Jeg ved ikke om det kan betyde noget hvilken olie der er brugt?  Det er i hvert fald værd at prøve. For ja, det er skide irriterende når lortet knirker!

Anmeld

8. december 2011

Benjamins'mor

Katte87 skriver:

Det er det samme olie jeg brugte Og  jeg har heller ikke haft problemer med den siden. 

Jeg ved ikke om det kan betyde noget hvilken olie der er brugt?  Det er i hvert fald værd at prøve. For ja, det er skide irriterende når lortet knirker!

Lige præcis, men tror simpelthen det er fordi olien tørrer og så kommer de normalt bare til at knirke, man skal jo tænke på at når man køber en barnevogn kan den jo sagtens have ligget i pakken i 1 år eller mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.