Emmaljunga uniq stellet. Andre der er utilfreds???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.550 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. december 2011

cecilie1984

vores barnevogn er kun 4 mdr gammel og den knirker hver gang man går med den. Det er stellet og hjulene der knirker.

Har en gang fået hjulene ordnet i butikken nen nu er problemet der altså igen.

Synes det er selve stellet der knirker mest. Når man går med den og trykker lidt ned i styret larver den.

Jeg tænker den er altså KUN 4 mdr gammel, så hvordan lyder den så når den er feks 2 år gammel.

Har faktisk fortrudt jeg ikke købte den med et alm stel, udover det betaler man jo extra for at få uniq stellet, og synes BESTENT ikke det er pengene vædr.

Kan jeg forlange at få mit stel byttet til et alm???

Er der andre der er utilfreds med dres uniq stel???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

CamillaSoefelt

cecilie1984 skriver:

vores barnevogn er kun 4 mdr gammel og den knirker hver gang man går med den. Det er stellet og hjulene der knirker.

Synes det er selve stellet der knirker mest. Når man går med den og trykker lidt ned i styret larver den.

Jeg tænker den er altså KUN 4 mdr gammel, så hvordan lyder den så når den er feks 2 år gammel.

Har faktisk fortrudt jeg ikke købte den med et alm stel, udover det betaler man jo extra for at få uniq stellet, og synes BESTENT ikke det er pengene vædr.

Vi er utilfredse med vires uniq stel ja! Den knirker også helt vildt meget! Nu er vores jo over et år gammelt. Vi har været inde en gang med det og brokke os og de sagde at det var der ik noget og gøre ved. Vi ku bare smøre det. Har derefter ikke ku overskue og tá helt til Kbh igen for at brokke os. Men burde nok ha gjort det. For kæft hvor er det sølle det stel!!

Anmeld

8. december 2011

smokin

cecilie1984 skriver:

uhh nu er det et stykke tid siden jeg har haft barnevogn men har du steleskopstyr eller knækstyr på dit stel? Jeg fik byttet mit stel nemlig.

Anmeld

8. december 2011

Ka+Ma=Be

cecilie1984 skriver:

edoEmmemmaljungemmaljungavores barnevogn er kun 4 mdr gammel og den knirker hver gang man går med den. Det er stellet og hjulene der knirker.

Da vi først var ude og trille med vores emmaljunga, knirkede den også helt vildt! Jeg var ved at blive sindssyg. Men så smurte vi hjulene med olie og så var den irriterende knirken væk!
Jeg troede også at det var hele stellet der knirkede, men det viste sig at det kun var hjulene. Du kunne prøve at give det et forsøg

Anmeld

8. december 2011

cecilie1984

Zette skriver:

uhh nu er det et stykke tid siden jeg har haft barnevogn men har du steleskopstyr eller knækstyr på dit stel? Jeg fik byttet mit stel nemlig.

jeg har knæk styr

Anmeld

8. december 2011

cecilie1984

Katte87 skriver:

Da vi først var ude og trille med vores emmaljunga, knirkede den også helt vildt! Jeg var ved at blive sindssyg. Men så smurte vi hjulene med olie og så var den irriterende knirken væk!
Jeg troede også at det var hele stellet der knirkede, men det viste sig at det kun var hjulene. Du kunne prøve at give det et forsøg

mine hjul er blevet smurt

men synes den største knirken kommer fra stellet

Anmeld

8. december 2011

S.Maria

Synes også at hjulene knirker, det har de gjort fra start af mener jeg. Troede ikk man kunne klage over det.

En ting der også er irriterende er den stang der er nede ved kurven. Man kan ikke pakke så meget derned når man er ude og handle. 

Anmeld

8. december 2011

smokin

cecilie1984 skriver:

jeg har knæk styr

så er det nok og uniq jeg havde. Nå men jeg fik da mit byttet kan jeg fortælle  

Anmeld

8. december 2011

cecilie1984

Zette skriver:

så er det nok og uniq jeg havde. Nå men jeg fik da mit byttet kan jeg fortælle  

uniq stellet ser sådan her ud.

fil du dit byttet til et alm stel???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2011

smokin

cecilie1984 skriver:

uniq stellet ser sådan her ud.

fil du dit byttet til et alm stel???

Nej jeg fik et nyt.. De bytter ikke til et andet stel desværre. Eller det er kun hvad jeg tror. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.