Nyt her fra det lille hjem! (Incl. fotografbilleder!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

FrkT

Line&Liam&Milan skriver:

Vægtmæssigt er det, det samme ca. Milan er dog højere/længere

Okay... jeg synes bare generelt han virker større i det end Liam. Vildt at Milan allerede snart bliver et år, synes det er gået så stærkt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

channie-g

Line&Liam&Milan skriver:

Hej alle i dejlige Baby.dk'ere
Nu er det efterhånden længe siden jeg har kigget forbi, livet er jo pludselig blevet fortravlet i det lille hjem.

Nu hvor vi begge er på arbejde, og sygdommen stadig huserer fra den ene dreng til den anden, så er der sørme ikke meget tid til andet.

Men en lille update skulle i da have
Milan er blevet en stor basse på 9 mdr og 10 kg, han har lige lært at sidde selv (Det er jo stort taget hans sene motoriske udvikling i betragtning), han kryber baglæns, og er ud over div. virusinfektioner en helt igennem glad og grinende dreng dag ud og dag ind

Liam er jo blevet 2 år, og er i den herlige selvstændighedsperiode Ellers er han som altid en SKØN hjælpsom dreng der ELSKER sin lillebror, og gerne assisterer med ALT

Og nu til drengenes fotografbilleder
GOD JUL!

hold da op hvor er de lækre søde.... hvor er bettemanden bare blevet stor... vi må snart lige finde en dag hvor alexzander og jeg kan komme og sige hey

Anmeld

12. december 2011

L-Mortil3

channie-g skriver:

hold da op hvor er de lækre søde.... hvor er bettemanden bare blevet stor... vi må snart lige finde en dag hvor alexzander og jeg kan komme og sige hey

Årh tak i er super velkomne, jo før jo bedre i er savnet !!! Har alexzander og familien det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.