Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line&Liam&Milan skriver: Hej alle i dejlige Baby.dk'ere Nu er det efterhånden længe siden jeg har kigget forbi, livet er jo pludselig blevet fortravlet i det lille hjem.Nu hvor vi begge er på arbejde, og sygdommen stadig huserer fra den ene dreng til den anden, så er der sørme ikke meget tid til andet.Men en lille update skulle i da have Milan er blevet en stor basse på 9 mdr og 10 kg, han har lige lært at sidde selv (Det er jo stort taget hans sene motoriske udvikling i betragtning), han kryber baglæns, og er ud over div. virusinfektioner en helt igennem glad og grinende dreng dag ud og dag ind Liam er jo blevet 2 år, og er i den herlige selvstændighedsperiode Ellers er han som altid en SKØN hjælpsom dreng der ELSKER sin lillebror, og gerne assisterer med ALT Og nu til drengenes fotografbilleder GOD JUL!
Hej alle i dejlige Baby.dk'ere Nu er det efterhånden længe siden jeg har kigget forbi, livet er jo pludselig blevet fortravlet i det lille hjem.Nu hvor vi begge er på arbejde, og sygdommen stadig huserer fra den ene dreng til den anden, så er der sørme ikke meget tid til andet.Men en lille update skulle i da have Milan er blevet en stor basse på 9 mdr og 10 kg, han har lige lært at sidde selv (Det er jo stort taget hans sene motoriske udvikling i betragtning), han kryber baglæns, og er ud over div. virusinfektioner en helt igennem glad og grinende dreng dag ud og dag ind Liam er jo blevet 2 år, og er i den herlige selvstændighedsperiode Ellers er han som altid en SKØN hjælpsom dreng der ELSKER sin lillebror, og gerne assisterer med ALT Og nu til drengenes fotografbilleder GOD JUL!
Hvor er det nogle gode billeder og nogle skønne børn
uhj, det er længe siden jeg har set dem, kan jeg da godt se nu... Milan er da blevet en kæmpe dreng hehe... Håber vi lige kan ses inden det nye år (men lover ikke noget, da vi har pis hamrende travlt)..
MAJ*MOR skriver: uhj, det er længe siden jeg har set dem, kan jeg da godt se nu... Milan er da blevet en kæmpe dreng hehe... Håber vi lige kan ses inden det nye år (men lover ikke noget, da vi har pis hamrende travlt)..
De er jo altså bare skønne!
Og hvor bliver det bare mere og mere tydeligt hvor meget Liam ligner dig og Milan ligner Morten.... er han stadig meget syg, Milan?
FrkT skriver: De er jo altså bare skønne! Og hvor bliver det bare mere og mere tydeligt hvor meget Liam ligner dig og Milan ligner Morten.... er han stadig meget syg, Milan?
Line&Liam&Milan skriver: Ja det er helt vildt som det bliver tydligere med alderen Milan er desværre stadig et lille skravl, vi har lige været igennem en meget hård og lang lungebetændelse med ham + mellemørebetændelse, nu er der så slim i de øverste luftveje , der ikke helt vil forsvinde, så Han er fortsat lidt mat i betrækket, dog bliver der lidt flere af de gode dage, jo større Han bliver, men det har været 9 lange måneder... Det har det godt nok. :-)
Ja det er helt vildt som det bliver tydligere med alderen Milan er desværre stadig et lille skravl, vi har lige været igennem en meget hård og lang lungebetændelse med ham + mellemørebetændelse, nu er der så slim i de øverste luftveje , der ikke helt vil forsvinde, så Han er fortsat lidt mat i betrækket, dog bliver der lidt flere af de gode dage, jo større Han bliver, men det har været 9 lange måneder... Det har det godt nok. :-)
Han skal nok komme efter det.... så må man jo mene at de efterfølgende år burde være UDEN sygdom for hans vedkommende - han har da taget sin tørn i hvert fald!
Ja, mega meget.... er Milan ikke en del større i det (både højde og drøjde) end Liam var?
Hold op nogle super fantastiske billeder... der er nogle bedsteforældre der bliver glade her til jul...
FrkT skriver: Han skal nok komme efter det.... så må man jo mene at de efterfølgende år burde være UDEN sygdom for hans vedkommende - han har da taget sin tørn i hvert fald! Ja, mega meget.... er Milan ikke en del større i det (både højde og drøjde) end Liam var?
M&M's Mor skriver: Hold op nogle super fantastiske billeder... der er nogle bedsteforældre der bliver glade her til jul...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128