Han hiver mig i håret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

K&S

Carina87 skriver:

Min søn på 10 mdr. hiver mig i håret og har gjort det lige så længe jeg kan huske. Han gør det ikke for at være ond eller når han er "vlld", han gør det når han er træt, syg eller ked af det.

Han døjer med ørene for tiden, og gør det derfor ekstra meget. Jeg spurgte min sp for et par måneder siden, hvad jeg skulle gøre og hun sagde, at jeg skulle skælde ud, så han vidste jeg ikke ku li det. Jeg har altid forsøgt at fjerne hans hænder, men de er der med det samme igen. Jeg kan ikke lide tanken om, at skulle skælde ham ud. Han gør det jo når han er aller "mindst" og aller mest sårbar. Han gør det også i søvne, når han sover i mellem os.
Vi har prøvet at gi ham putteklud, bamse osv. men det er kun mit hår der dur! Ikke Martins - MIT!

What to do? Blir jo ikke ved med, at have hår tilbage at hive i, og det er ike nemt at sove når nogen hiver en i håret!  

Anton har gjort det samme ALTID, han er nu 16 måneder og holder op/gør det mindre hårdt, når jeg siger av av eller ae ae

Men ja, der kan godt ryge nogle hår in the progress

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

CA

AnneBJ skriver:

En bamse med hår på så, dukke måske... måske er det bare det der med at "nulre" hår... 

Jaaaarmen Anne - du er jo genial! Det er da det vi skal prøve! 3. søndag i advent, det må være dagen, hvor min søn får en dukke 

Anmeld

8. december 2011

CA

Angelspot skriver:

Ja det var måske skrevet i spøg, men alligevel nok ikke en dum ide!! Det kan være det bare er håret for hårets skyld!? Hvis du så er hos ham, men han får en dukke/bamse med hår som han kan hive i, mon så ikke det kunne være det hjalp??

Det skal helt sikkert prøves!! 

Anmeld

8. december 2011

CA

K&S skriver:

Anton har gjort det samme ALTID, han er nu 16 måneder og holder op/gør det mindre hårdt, når jeg siger av av eller ae ae

Men ja, der kan godt ryge nogle hår in the progress

Ja, de ord har Johannes så ikke lige lært endnu Jeg synes efterhånden der er røget en del hår

Anmeld

8. december 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Jaaaarmen Anne - du er jo genial! Det er da det vi skal prøve! 3. søndag i advent, det må være dagen, hvor min søn får en dukke 

Jeg er stødt på flere børn efterhånden som bare har noget med at nulre hår og som kan blive helt salige af at sidde og køre det rundt i ansigtet, sådan nusse-agtigt...

Man kan også få ponyer med langt hår men det gør næppe sagen bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.