Angelspot skriver:
Av av av av av av 
Det sker også herhjemme, man blir helt øm i hovedbunden af alt det hiveri!!
Synes nu heller ikke at skæld ud er løsningen, men det er jo et temeramentsspørgsmål. Han er jo ikke så gammel endnu og hvis ikke det er af ond vilje han gør det, så er det måske bare hans måde at ønske din nærhed på? Oliver tager fat i mit hår på hver side af mit hoved og trækker mig ind til ham. Det er hans måde at give mig et knus på, det gør skide ondt, men han har mig helt sikkert hvor han vil have mig 
Jeg er nået dertil hvor jeg har mit hår i en hestehale konstant fordi han ellers vil hive hele tiden. Det gider jeg ikke, så nu må det sidde der indtil han er ovre den periode, hvad jeg håber er snart!
Kan dit hår slet ikke erstattes af en af dine bluser, der dufter af dig? Eller en BH eller andet som han helt sikkert kan identificere dig med?
Haha det kunnne jeg have skrevet...
Jeg er heller ikke til skældud, min SP fortalte forleden, at det er ok at sige nej, og aflede så de lærer betydningen af nej, men de kan ikke forventes at forstå det før de er omkring 18 mdr.
Når Felix hiver i mit hår, tager jeg rundt om hans hånd og lister en finger ind i hans greb. Ganske som da han var spæd. Så griber han istedet om min finger og jeg kan flytte hele hånden fra mit hår, fordi vi nærmest holder i hånd, og så give ham et stykke legetøj.
Men han gør det også mest når vi leger, ikke som Johs når han er syg/træt mm. Synes foreslaget om en bluse der dufter af dig er rigtig godt..
Anne, som ikke kan huske hvordan det er ikke at have håret sat i en hestehale...
Anmeld