jeg er en forfærdelig mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

lycly

Åh, du er ikke den eneste! Jeg er også mega klodset. Min datter er snart 5 mdr og jeg har indtil videre også formået at tabe min telefon i hovedet på hende (under amning, stakkels pigebarn), kradse hende i ansigtet og klemme hendes finger i spændet på skråstolen og . 

Men det sker, og det gør hverken dig eller mig til en dårlig mor. Vi kan jo glæde os over, at de ikke kan huske det, det er jo som regel glemt 5 minutter efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg elsker vores datter uendelig højt, men synes ofte det er synd hun har fået mig som mor. Jeg er sindssygt klodset - spørg enhver jeg kender - og det kan jo ikke undgå at gå ud over hende. Og jeg har det så frygteligt med det! Jeg prøver at være forsigtig, men jeg ER bare klodset.

I hendes to måneder korte liv er det lykkes mig at tabe min mobil ned på hendes hoved, kradse hende i hovedbunden, slå hendes hoved op i løftebøjlen i autostolen, åbne en dør op i hendes hoved, og nu her da jeg skulle amme hende liggende skulle jeg lige have min arm om bag mit hoved, og tror i så ikke jeg kommer til at give hende en albue i hovede ? :-(

Hver gang stikker hun i et mega skrig og græder og græder med tårer. Får hende hurtigt trøstet, så tror egentlig tit det mest er forskrækkelsen der gør det men for helvede. Hvorfor skulle hun få sådan en dum klodset mor? Hader mig selv for det :-(

tror altså de fleste af os har gjort flere af tingene eller noget lignende ..

jeg har i hvert fald lavet mindst 2 af de stunts du nævner- mere end én gang... hmmmm ca + 100 mere .. har jo snart en 2 årig .. så løber det op

jeg ville heller ikke tage det så tungt.. du gør jo intet af det med vilje ... børn kan holde til meget mere end vi lige tror ..

har hørt om flere babyer der var faldet ned af en trappe eller lign uden en skramme

Anmeld

8. december 2011

kitra

Nej undskyld men jeg kunne ikke lade være med at grine lidt over nogen af de indlæg der er kommet  altsår på en god måde misforstå mig endelig ikke. men hold nu kæft de "skader" vi gør ved vores børn uden det er med vilje, ikke at det er sjovt men kunne altså ikke lade være med at grine lidt stakkels børn. De kommer bestemt også meget nemt til skade selv jeg ved da min den store pige har klemt hendes fingre utallige gange i skuffer osv uden hun er klar over det er hende selv der er skyld i det. men jeg har da også tabt mobilen i hovedet på min mindste datters hoved under amning, dog opfangede hun det ikke  hmm tykhovedet tøs . Men sorry det var lidt en afstikker fra emnet men hvis man sidder og læser alle svarende så kan man altså godt få et lille grin over de ting der sker i dagligdagen uden vi vil det og ja som tidligere skrevet utroligt de gror op uden meen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.