Anonym skriver:
Jeg elsker vores datter uendelig højt, men synes ofte det er synd hun har fået mig som mor. Jeg er sindssygt klodset - spørg enhver jeg kender - og det kan jo ikke undgå at gå ud over hende. Og jeg har det så frygteligt med det! Jeg prøver at være forsigtig, men jeg ER bare klodset.
I hendes to måneder korte liv er det lykkes mig at tabe min mobil ned på hendes hoved, kradse hende i hovedbunden, slå hendes hoved op i løftebøjlen i autostolen, åbne en dør op i hendes hoved, og nu her da jeg skulle amme hende liggende skulle jeg lige have min arm om bag mit hoved, og tror i så ikke jeg kommer til at give hende en albue i hovede ? :-(
Hver gang stikker hun i et mega skrig og græder og græder med tårer. Får hende hurtigt trøstet, så tror egentlig tit det mest er forskrækkelsen der gør det men for helvede. Hvorfor skulle hun få sådan en dum klodset mor? Hader mig selv for det :-(
Du lyder altså bestemt ikke mere klodset end mig..
Og jeg hader også mig selv for det.. Men tror bare det er sådan..
Vi bliver altså ikke dårlige mødre af lidt ups'ere.. Hvis vi var ligeglade så kunne man snakke om det, men ens verden er jo nærmest ved at gå under når det sker..
Magnus er også 2 mnd. og her er dem jeg lige kan huske:
Den absolut værste, Autoliften gled ud af hånden på mig, med ham i, det skete ikke en dyt, men nej hvor havde jeg det elendig
Albue i hovedet
prikket ham i øjet
kradset ham
slå hans fødder ind i (ja det sker ret tit, så skorsten, border, puslebord)
og så bomber jeg konstant vores babysleeper ind i alt muligt når jeg går med den, så det vågner han ikke engang af mere..
og det er også så typisk at når han falder i søvn så skal jeg altid lige vælte et eller andet der larmer..
Anmeld