Jeg tuder!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

TaAsJu

EinahpetS skriver:

Og det er den bare

Nååh, tror hellere jeg må få tørret øjne og næse og så daffe i seng - der er jo kortere og kortere tid til uret ringer

Sov godt når du engang skal det

Jo tak og i lige måde.. hos mig er den kun 22.10 men vil også daffe i min seng.. er godt bombet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Frk-Lotusblomst

Den går lige i hjertet.. Især der med pigen.. Uh ha, får helt kuldegysninger..

Anmeld

8. december 2011

jydeinden

meget rørende video.. men kan alligevel ikke lade være at blive lidt sur på de børns vegne som ikke ved om deres mor eller far kommer hjem igen.. tanken om fred og om at gøre en forskel er smuk, men det er sørme noget af en pris at betale..

Anmeld

8. december 2011

Mor Christa

Oh my god Tuuuder..... Hvor er det rørende! 

Anmeld

8. december 2011

millesofie

EinahpetS skriver:

Ja det er lige hvad jeg gør....

Kan se denne video igen og igen - men tuder tilgengæld også HVERGANG!!

Det går især helt galt for mig når den lille pige bliver overrasket af sin far mens hun sidder ved julemanden (01:40) - kan slet ikke styre mine tårer

Kæft den er rørende!!

http://www.youtube.com/watch?v=uQKikjYOeEY&feature=related

er så meget med på tude-vognen  *snøft*

Anmeld

8. december 2011

Henriette Aaby

Hmm synes det er lidt unfair at ligge sådan en film ind, så jeg, homonfyldt kvinde, kan kamp græde og hvor smuk og sørgeligt det er disse gensyn...

Men tak alligevel for dagens bedste tudetur

Anmeld

8. december 2011

silden85

puha til at starte med tænkte jeg, ej den kan da ikke være så slemt igen, og nu sidder jeg med tåre i øjnene og er helt rørt

Anmeld

8. december 2011

Camulla

EinahpetS skriver:

Ja det er lige hvad jeg gør....

Kan se denne video igen og igen - men tuder tilgengæld også HVERGANG!!

Det går især helt galt for mig når den lille pige bliver overrasket af sin far mens hun sidder ved julemanden (01:40) - kan slet ikke styre mine tårer

Kæft den er rørende!!

http://www.youtube.com/watch?v=uQKikjYOeEY&feature=related

Puha, tak skal du have, der røg lige en halv toiletrulle 

Åha, hvor er der bare ingen kærlighed der er større end den man har til sine børn! Det er helt sikkert! Fik da også lige sendt en besked afsted til min mand om hvor højt jeg elsker ham og vores lille familie 

Og ja, tankerne går virkelig til de familier som ikke bliver samlet igen... Kunne jeg bare ikke bære. Og nu går mine tanker igen også til Nalle 

Anmeld

8. december 2011

Maja_4000

Haha .. Jeg har tårer i øjnene .. Og jeg har ikke engang startet filmen .. Det var bare af titlen

Anmeld

8. december 2011

frkrbj

har også set den et par gange efterhånden og tuuuuder hver gang

Kan slet ikke forstille mig hvor forfærdeligt det er, at leve i den uvished om sine kære kommer hjem igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.