Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det er lige hvad jeg gør....
Kan se denne video igen og igen - men tuder tilgengæld også HVERGANG!!
Det går især helt galt for mig når den lille pige bliver overrasket af sin far mens hun sidder ved julemanden (01:40) - kan slet ikke styre mine tårer
Kæft den er rørende!!
http://www.youtube.com/watch?v=uQKikjYOeEY&feature=related
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EinahpetS skriver: Ja det er lige hvad jeg gør.... Kan se denne video igen og igen - men tuder tilgengæld også HVERGANG!! Det går især helt galt for mig når den lille pige bliver overrasket af sin far mens hun sidder ved julemanden (01:40) - kan slet ikke styre mine tårer Kæft den er rørende!! http://www.youtube.com/watch?v=uQKikjYOeEY&feature=related
Den er bare dejlig! Elsker pigens udtryk da hendes far står i klasseværelset så rørende.
Hasselnødden skriver: Den er bare dejlig! Elsker pigens udtryk da hendes far står i klasseværelset så rørende.
Det går bare lige i hjertet når det er børnene der overraskes
EinahpetS skriver: Det går bare lige i hjertet når det er børnene der overraskes
Fuldstændig Ej, jeg har set dem så mange gange efterhånden, og skulle også lige se den igen igen. Mine tanker går til de børn, der ikke får chancen for at slå armene omkring deres forældre
Puha hvad er da det for noget og ligge ud... SIDDER og tuder ARG kan da slet ikke stoppe igen... Men hvor ser de glade ud alle sammen
Hasselnødden skriver: Fuldstændig Ej, jeg har set dem så mange gange efterhånden, og skulle også lige se den igen igen. Mine tanker går til de børn, der ikke får chancen for at slå armene omkring deres forældre
Jeg har nemlig også set den en milliard gange - men kan blive ved med at se den. Den er så livsbekræftende
Ja det er forfærdeligt - kan slet ikke forestille mig den smerte og sorg de må føle Stakkels børn, venner og resten af familien
Mor til 2, snart 3 skriver: Puha hvad er da det for noget og ligge ud... SIDDER og tuder ARG kan da slet ikke stoppe igen... Men hvor ser de glade ud alle sammen
Den går nemlig bare DIREKTE i hjertet (og tårerkanalerne)!
Er da glad for kæresten sover, han ville da tro jeg var åndsvag
Hvis min mand var vågen, ville han græde med
EinahpetS skriver: Den går nemlig bare DIREKTE i hjertet (og tårerkanalerne)! Er da glad for kæresten sover, han ville da tro jeg var åndsvag
Det gør den nemlig.. er nu også glad for maden min ikke er hjemme... Ihh den var så sød..
Mor til 2, snart 3 skriver: Det gør den nemlig.. er nu også glad for maden min ikke er hjemme... Ihh den var så sød..
Og det er den bare
Nååh, tror hellere jeg må få tørret øjne og næse og så daffe i seng - der er jo kortere og kortere tid til uret ringer
Sov godt når du engang skal det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128