Hej piger.
Hvad leger jeres børn mest med?
Min datter leger oftest med dukker. Hun har biler, insekter, og hvadjeg ellers vil kalde "dreng-ting".
Synes det er sjovt at børn i en tidlig alder allerede leger med det kønnet "siger". Jeg er fuldstændig ligeglad men kunne være sjovt at hører hvad jeres selv vælger.. Tager pigerne pigeting og drengene drengeting???
Min datter er knap 19 mdr, men hun putter allerede rigtig om dukkerne. Giver dem tøj på, giver dem dyne på, kommer dem i klapvognen, tager deres tøj af og på. Hun holder dem som var det en levende baby. Sødt og blidt. Synes det er lidt sjovt
Min dreng kan godt lege med dukke og dukkevogn, og min pige kan godt lege med tog og biler.
Men for det meste er det omvendt. Siden vi har en af hver, har vi en god blanding af legetøj, så kan de vælge lige det, de vil. Den lille mand er gal efter alt med hjul på, og pigen kan godt lide små figurer, som hun kan lege med i en evighed i en eller anden fantasiverden. Men det varierer meget. Det allerbedste, de ved at lege med, er vores reservemadras, som de lægger på ganggulvet og hopper rundt på. Den er de enige om.
Anmeld